Hallo, ik ben Bert, ik woon in Kapellen (Antwerpen) en dit is mijn Commodore A coupe van '67
dit was hij bij aankoop
en zo is hij momenteel na restauratie
er was uitzonderlijk weinig laswerk aan deze wagen (het meeste was de 137 gaatjes dichtlassen van al de sierstrips )
motor 3.0 NE is volledig vernieuwd, aandrijfstangen en gesmede zuigers van gewicht gebracht,krukas gepolierd,
vliegwiel afgedraaid, cilinderkop bewerkt met grotere kleppen andere nokkenas mechanische klepstoters
injectie aangepast
de originele 4bak is behouden uiteraard gereviseerd
geventileerde schijven vooraan schijven achteraan (achteras is van een Commodore B GS/E)
vooraan 4cm verlaagd Bilstein schokdempers rondom 8X17 velgen
het laatste dat er nog is verandert zijn de lichten
wat er nog te doen valt in de toekomst: elektrische stuurbekrachtiging, interieur volledig in leder, sperdiff...
dit was hij bij aankoop
en zo is hij momenteel na restauratie
er was uitzonderlijk weinig laswerk aan deze wagen (het meeste was de 137 gaatjes dichtlassen van al de sierstrips )
motor 3.0 NE is volledig vernieuwd, aandrijfstangen en gesmede zuigers van gewicht gebracht,krukas gepolierd,
vliegwiel afgedraaid, cilinderkop bewerkt met grotere kleppen andere nokkenas mechanische klepstoters
injectie aangepast
de originele 4bak is behouden uiteraard gereviseerd
geventileerde schijven vooraan schijven achteraan (achteras is van een Commodore B GS/E)
vooraan 4cm verlaagd Bilstein schokdempers rondom 8X17 velgen
het laatste dat er nog is verandert zijn de lichten
wat er nog te doen valt in de toekomst: elektrische stuurbekrachtiging, interieur volledig in leder, sperdiff...