• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

commodore 2.8 houdt in

als ik tegenwoordig met mijn commodore rijd als hij nog koud is en ik geef wat meer gas dan lijkt het net of de power ergens wordt tegengehouden. als ik dat wat langer volhoudt gaat hij ploffen. wanneer ik rustig gas opbouw dan trekt hij gewoon op, maar als ik dat dus te snel doe dan trekt hij niet op en gaat hij ploffen. de commodore rijdt alleen op LPG maar vorig jaar had hij hier in de winter geen last zijn. heeft er iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen?

alvast bedankt

david

Sproei er anders eens zeepsop op (op de kabels). Als ze niet fijn zijn slaan ze door en dat zie je door allemaal vonkjes (moet 't wel ff donker zijn)

origineel gepost door David_Ascona_B

de verdeelkap vorig jaar al eens vernieuwd. maar het is alleen als de motor koud is, dan zal het toch niet aan de bougiekabels liggen?

heb je het ook met warm weer

bevriest je verdamper niet

heb ik ook is gehad als die koud was inhouden zodra die iets warmer werd was het over

Normaal moeten bougies een reebruine kleur hebben, aangezien je op lpg rijd (wordt warmer) lijkt me de witten kleur o.k.

Terug
Naar boven