• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

condens in de auto

lol, dit is de 1e keer dat ik zo ding vervang.

had er voordat ik hier op het forum kwam zelfs nog nooit van gehoord haha:P

maar jah, moet nu eerst de ramen ff wassen van binnen.

k heb een schurft hekel er aan om met de handen de ramen schoon te vegen als ze beslagen zijn, maar laatst wou het niet weg trekken, k denk, ach 1 keer dan ff, dan kan ik tenminste iets zien.

pfffff wou dat ik het niet gedaanhad haha, ik kan nog precies zien waar het zit, en savonds een tegenligger en ik zie de weg haast nie meer :jerry

@astraTD wrote:13,- is geen geld dees week eentje halen.

Vond die 11 euro die ik betaalde al een hoop geld voor zo'n stukkie gevouwen papier

@astraTD wrote:13,- is geen geld dees week eentje halen.

Vond die 11 euro die ik betaalde al een hoop geld voor zo'n stukkie gevouwen papier

@wim-v6 wrote:@astraTD wrote:13,- is geen geld dees week eentje halen.

hmm gaat wel weer paar jaar mee, dus kleine inverstering een groot gemak, zo moet je het dan maar weer bekijken ;)

@wim-v6 wrote:@astraTD wrote:13,- is geen geld dees week eentje halen.

hmm gaat wel weer paar jaar mee, dus kleine inverstering een groot gemak, zo moet je het dan maar weer bekijken ;)

@soepkiepe wrote:@wim-v6 wrote:@astraTD wrote:13,- is geen geld dees week eentje halen.

Dan rijdt jij niet veel met je bolide Soepkiepe king:

Rik :)

@soepkiepe wrote:@wim-v6 wrote:@astraTD wrote:13,- is geen geld dees week eentje halen.

Dan rijdt jij niet veel met je bolide Soepkiepe king:

Rik :)

mwoa neuh nie echt, maar dan nog, ik ga hem ook niet om de 15.000 vervangen.

wanneer ik er weer last van krijg komt er wel weer een nieuwe in :P

mwoa neuh nie echt, maar dan nog, ik ga hem ook niet om de 15.000 vervangen.

wanneer ik er weer last van krijg komt er wel weer een nieuwe in :P

Ik vervang 'm ieder jaar op m'n G en dat is dan hard nodig! M'n kilometers per jaar verschillen nogal, maar eigenlijk maaktie het jaar net niet vol. Kijk maar naar dit stukje op m'n blog: http://ri-sl.blogspot.com/2011/06/spots-my-ride.html

Net de auto uitgestofzuigd, interieurfilter (dat filter zat er dus zo'n 18.000 km in en 14 maanden in) eruit gehaald, toen de blower opengezet. Niet verwacht dat er zoveel uit kwam en dus weer opnieuw kunnen stofzuigen.

Had toen al een paar duizend km last van m'n ogen als ik langer dan 20 minuten in de auto zat, snapte maar niet waar het vandaan kwam, tot ik dacht: shit, dit jaar m'n interieurfilter vergeten te doen bij het jaarlijkse beurtje. En moet je maar kijken wat er uit kwam.

Heb thuis ook nog een close-up van het oude filter, iedere vouw zit helemaal vol met kleine stukje blad, zaadjes, draadjes en stof...

De kreukels in het oude filter zijn van het wringen om 'm eruit te krijgen, het filter zat er wel netjes recht in.

Ik vervang 'm ieder jaar op m'n G en dat is dan hard nodig! M'n kilometers per jaar verschillen nogal, maar eigenlijk maaktie het jaar net niet vol. Kijk maar naar dit stukje op m'n blog: http://ri-sl.blogspot.com/2011/06/spots-my-ride.html

Net de auto uitgestofzuigd, interieurfilter (dat filter zat er dus zo'n 18.000 km in en 14 maanden in) eruit gehaald, toen de blower opengezet. Niet verwacht dat er zoveel uit kwam en dus weer opnieuw kunnen stofzuigen.

Had toen al een paar duizend km last van m'n ogen als ik langer dan 20 minuten in de auto zat, snapte maar niet waar het vandaan kwam, tot ik dacht: shit, dit jaar m'n interieurfilter vergeten te doen bij het jaarlijkse beurtje. En moet je maar kijken wat er uit kwam.

Heb thuis ook nog een close-up van het oude filter, iedere vouw zit helemaal vol met kleine stukje blad, zaadjes, draadjes en stof...

De kreukels in het oude filter zijn van het wringen om 'm eruit te krijgen, het filter zat er wel netjes recht in.

Mijn oude filter was ook helemaal zwart!

Ongelofelijk... dat mensen die niet vervangen!

Nu ook gewoon ieder jaar vervangen. wel zo lekker.

Mijne haal ik bij brezan... 12 euri de vorige keer betaald (wel met korting ja)

Mijn oude filter was ook helemaal zwart!

Ongelofelijk... dat mensen die niet vervangen!

Nu ook gewoon ieder jaar vervangen. wel zo lekker.

Mijne haal ik bij brezan... 12 euri de vorige keer betaald (wel met korting ja)

Ongelooflijk dan :shock: Astra is al 3jaar bij ons en al 110.000km gereden en nog nooit vervangen :angel

Ga het morgen meteen doen! :jerry

Ongelooflijk dan :shock: Astra is al 3jaar bij ons en al 110.000km gereden en nog nooit vervangen :angel

Ga het morgen meteen doen! :jerry

die bij mij was in nog geen 191duizend kilometer vervangen, auto stinkt er nog van

ondertussen vervangen, geen condens, en hij blaast nu veel harder ook

stand 4 was voor het vervangen gelijk aan stand 1 na het vervangen...

die bij mij was in nog geen 191duizend kilometer vervangen, auto stinkt er nog van

ondertussen vervangen, geen condens, en hij blaast nu veel harder ook

stand 4 was voor het vervangen gelijk aan stand 1 na het vervangen...

Mijn Astra H station heeft last van condens op het achterraam, maar kan geen nattigheid in de kofferbak ontdekken ofzo.... :???:

Komt dit vaker voor en wat doe ik eraan?

Terug
Naar boven