• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

condens in de auto

Mijn Astra H station heeft last van condens op het achterraam, maar kan geen nattigheid in de kofferbak ontdekken ofzo.... :???:

Komt dit vaker voor en wat doe ik eraan?

@Delight75 wrote:Mijn Astra H station heeft last van condens op het achterraam, maar kan geen nattigheid in de kofferbak ontdekken ofzo.... :???:

Achterruit verwarming aan zetten.

@Delight75 wrote:Mijn Astra H station heeft last van condens op het achterraam, maar kan geen nattigheid in de kofferbak ontdekken ofzo.... :???:

@astraTD wrote:@Delight75 wrote:Mijn Astra H station heeft last van condens op het achterraam, maar kan geen nattigheid in de kofferbak ontdekken ofzo.... :???:

Nee....jij hebt humor! ;)

Maar dat moet ergens vandaan komen toch?

@astraTD wrote:@Delight75 wrote:Mijn Astra H station heeft last van condens op het achterraam, maar kan geen nattigheid in de kofferbak ontdekken ofzo.... :???:

Nee....jij hebt humor! ;)

Maar dat moet ergens vandaan komen toch?

@Delight75, geen problemen zoeken die er niet zijn, daar is nu gewoon de achteruitverwarming voor. Er is nu eenmaal geen uitblaasmond bij de achterruit, zoals bij de voorruit en dus zal het vocht op de achterruit gaan zitten als je het voor wegblaast.

@Delight75, geen problemen zoeken die er niet zijn, daar is nu gewoon de achteruitverwarming voor. Er is nu eenmaal geen uitblaasmond bij de achterruit, zoals bij de voorruit en dus zal het vocht op de achterruit gaan zitten als je het voor wegblaast.

Denk dat veel mensen er op het moment wel last van hebben.

Zowel mijn broertje als ik hebben het in onze astra's.

Van de week allebei de interieurfilters maar even omruilen.

Denk dat veel mensen er op het moment wel last van hebben.

Zowel mijn broertje als ik hebben het in onze astra's.

Van de week allebei de interieurfilters maar even omruilen.

dit is gewoon een opel kwaaltje haha bij iedere opel die ik gehad heb beslaan de ramen bij vochtig en koud weer.

ben sinds kort in het bezit van een opel astra g en ook bij deze auto beslaan de ramen.

heb nu mijn 6de opel en bij alle 6 heb ik hetzelfde gehad.

dit is gewoon een opel kwaaltje haha bij iedere opel die ik gehad heb beslaan de ramen bij vochtig en koud weer.

ben sinds kort in het bezit van een opel astra g en ook bij deze auto beslaan de ramen.

heb nu mijn 6de opel en bij alle 6 heb ik hetzelfde gehad.

Niet alleen Opel heeft er last van hoor.

Ik zie s'morgens zat beslagen ramen en dan durft men ook nog de weg op :swear :swear

Rik :)

Niet alleen Opel heeft er last van hoor.

Ik zie s'morgens zat beslagen ramen en dan durft men ook nog de weg op :swear :swear

Rik :)

Gister avond wou ik weg rijden in een Renault laguna, vooraam was iets beslagen zet dus de blazer op de hoogste stand was ineens alle ramen beslagen. Gauw alle 4 de ramen open en effe moeten wachten langs de kant.

ik zet de blazer altijd op koude lucht en dan trekt het weg als ik dat met warme lucht doe dan word het alleen maar erger maar met koude lucht trekt het meteen weg

Gister avond wou ik weg rijden in een Renault laguna, vooraam was iets beslagen zet dus de blazer op de hoogste stand was ineens alle ramen beslagen. Gauw alle 4 de ramen open en effe moeten wachten langs de kant.

ik zet de blazer altijd op koude lucht en dan trekt het weg als ik dat met warme lucht doe dan word het alleen maar erger maar met koude lucht trekt het meteen weg

@dutsel wrote:ik zet de blazer altijd op koude lucht en dan trekt het weg als ik dat met warme lucht doe dan word het alleen maar erger maar met koude lucht trekt het meteen weg

Zal ik toch eens de interieur filter vervangen.

@dutsel wrote:ik zet de blazer altijd op koude lucht en dan trekt het weg als ik dat met warme lucht doe dan word het alleen maar erger maar met koude lucht trekt het meteen weg

Zal ik toch eens de interieur filter vervangen.

@astraTD wrote:Zal ik toch eens de interieur filter vervangen.

heb net de how to gelezen nog een heel gedoe om zo'n interieur filter te vervangen

wat kost zo'n interieur filter

en dan moet ik nog wat torx schroevendraaiers aanschaffen

ik wil eerst mijn koplampen vervangen maar heb gezien dat daar heel de bumper voor af moet haha

Terug
Naar boven