Vandaag ben ik langs de Opel Dealer gereden met de Vectra aangezien de airco niet meer echt koud wilde worden.
In eerste instantie kreeg ik te horen dat er nieuwe vloeistof in moet. Prima, voor 140 euro was ik dan klaar geweest.
Maar toen kreeg ik later nog een telefoontje met de mededeling dat de Condensor stuk was en dat deze moest worden vervangen.
Goed, kan gebeuren, maar toen ik de prijs hoorde schrok ik toch wel een beetje. 700+ euro incl. montage hiervoor.
Product was zelf 450,- maar daarboven op kwamen nog montage kosten 2,3 uur en de vloeistof etc.
Is dit een normale prijs om te laten vervangen?
Als ik op internet kijk zie ik al Condensoren voor rond de 100 euro!
Kan dit niet ergens veel goedkoper?
Betreft een Vectra C 1.8 uit 2006
In eerste instantie kreeg ik te horen dat er nieuwe vloeistof in moet. Prima, voor 140 euro was ik dan klaar geweest.
Maar toen kreeg ik later nog een telefoontje met de mededeling dat de Condensor stuk was en dat deze moest worden vervangen.
Goed, kan gebeuren, maar toen ik de prijs hoorde schrok ik toch wel een beetje. 700+ euro incl. montage hiervoor.
Product was zelf 450,- maar daarboven op kwamen nog montage kosten 2,3 uur en de vloeistof etc.
Is dit een normale prijs om te laten vervangen?
Als ik op internet kijk zie ik al Condensoren voor rond de 100 euro!
Kan dit niet ergens veel goedkoper?
Betreft een Vectra C 1.8 uit 2006