• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Condoleance topic voor city77 -Uitnodiging en erehaag opels-

Was echt super de erehaag luitjes, kreeg een brok in mijn keel toen ik alle lampen zag....

Verder alleen maar positieve dingen over gehoord, erg mooi gedaan.

Petje af mensen :thumbup

Het moment dat we daar klaar stonden, en dat ze er aan kwamen...

Wat een moment... Zó stil, zonnetje erbij, de Manta voor op, de vogeltjes die je ergens op de achtergrond hoorde fluiten.. Zó intens stil..

Wat een vreselijk verlies...

Sterkte voor alle familie, vrienden en nabestaanden!

En respect voor de anderen die dit moment allemaal mogelijk hebben gemaakt!

Ik vond het ook indrukwekkend om er bij te staan, erg mooi initiatief! Ik hoop dat we de familie en vrienden een hart onder de riem hebben kunnen steken en veel sterkte in de toekomst!

Diep respekt voor alle opelfans die zijn geweest hoor :wors

Dat zal de nabestaanden zeker goed doen, en als zij alles weer een beetje op het rit hebben zullen zij jullie daar zeker dankbaar voor zijn.

origineel gepost door sw16v

en nog de complimenten voor monzaron voor het opvangen van ons bij de makro, en begeleiden naar het crematorium:thumbup

helemaal mee eens SW.

ron.. :thumbup:thumbup

ben blij dat wij ook aanwezig konden zijn als laatste eerbetoon aan een groot opel liefhebber en die manta was egt top:thumbup veel sterkte aan nabestaanden en vrienden.

gr rob

Bedankt mensen voor de opkomst !! We hebben er erg veel steun aan gehad. Heeft er iemand nog foto´s van de ere haag gemaakt ?

ik heb ook geen foto s gemaakt

denk dat we allemaal daar de gedachten ook niet naar hadden

achteraf hadden we mischien het wel moeten doen als extra steuntje voor vrienden en family

beter laat dan nooit ( ik zie dit topic nu pas), echt verschrikkelijk dat deze jongen op zo`n leeftijd komt te overlijden. kreeg pas nog een paar tips van hem hier op t forum over een achteras van een kadett. de naam kwam me al zo bekend voor..... echt zo waardeloos als er zoiets gebeurd. heel veel sterkte voor de familie en vrienden. en vind het echt mooi dat er een topic over is, zo zie je dat t toch een heel leuk clubje is hier op t opel forum. er is gewoon veel wederzijds respect en dat is wat belangrijk is. rust zacht jongen, en nog bedankt voor de tips....

Ook geen moment aan gedacht om een fototje te maken, wel zag ik een camera in de lijkwagen op het dashboard

van de familie dank ik iedereen die aanwezig is geweest bij de erehaag.

Het is heel ontroerent , respectvol en mooi geweest.

ik weet zeker dat de fammilie en vrienden dit nooit meer zullen vergeten.

dank allen voor de mooie erehaag en steun.

gecondoleert allemaal het is heel erg om iemand te verliezen en zeker op deze jonge leeftijd en voor iemand die niet ziek is ofzo.

ben pas mun schoonzusje verloren van 25 en weet hoe erg het is en dat het niet te bevatten is dat het zo maar eens afgelopen kan zijn. :thumbdown

en dat je dus van elke dag het beste moet maken :thumbup

sterkte aan iedereen die hem kende

Even heb ik met de gedachte gespeelt om er foto's van te maken, maar tegelijkertijd vroeg ik me af of het wel gepast zou zijn geweest..

Een ieder die aanwezig was zal dit beeld in hun herinnering bewaren..

Het was een 'mooi' afscheid...

Grt, Erik

Ik kreeg vandaag nog een mail van mijn tante.

Hun zoon Martin is 1 van de kameraden van Adriaan.

Denk wil diegene die meegeholpen hebben met de erehaag deze mail niet ontzeggen. (mail is naar mijn ouders verstuurd aangezien ze mijn mailadres niet hadden):

"Hallo Cees en Willy,

Via Jos hebben jullie misschien wel gehoord van het vreselijke bedrijfsongeval dat een van de beste vrienden van Martin is overkomen. Adriaan is bij dit ongeval om het leven gekomen. Jarenlang was hij bij ons kind aan huis. Adriaan was ook lid van de opel club. Toen we vanmorgen naar het crematorium reden waren onder de indruk van al die opel rijders die met hun auto langs de weg stonden, en als het ware een erehaag vormden. Wij willen Jos dan ook laten weten dat het enorm gewaardeerd werd door familie en vrienden. Het was indrukwekkend om te zien.

Groet,

Tiny"

Jos

Terug
Naar boven