• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Contest 10 - stemmen

Paullus

Post vaak
Ik denk ik maak toch maar even die poll aan want anders komt het er niet meer van, en dat zou zonde zijn. Bovendien kijk ik al uit naar contest 11, hopelijk met meer deelnemers.

De regels zijn simpel, je mag niet op je zelf stemmen, je mag niet chanteren, omkopen, of martelen om stemmen binnen te halen. Niet krabben, bijten of onzedelijke handelingen verrichten jegens mededeelnemers.

stemmen tot volgende week woensdag, 4 februari, 20.00u

het orgineel:

opelinsignia20091024x76dj8.jpg

.B4R7.

insignia.jpg

opel-devil

opelinsignia_modified.jpg

paullus

3194068705_c016992c8b_o.jpg

calike

cleaned_insignia-1.jpg

:jerry

Waarom kan je niet op het origineel stemmen :jerry

B4R7 heeft mijn stem, niet helemaal mijn smaak maar je kunt zien dat er heel veel werk in is gestoken en het resultaat mag er zijn. Twijfelde ook tussen paullus, maar die vind ik nog net iets te veel op het origineel lijken.

ik heb op die van calike gestemd, maar b4r7 heeft ook erg netjes geshopt. Tis een kwestie van smaak geweest, vind de kleurstelling niet zo mooi bij b4r7 en die spoiler hoort gewoon niet:P

Kheb ook op b4r7 gestemd,, hij heeft meer smaak dan calike (calike heeft niet echt z'n best gedaan,, maar das mijn mening ;))

kan me voorstellen dat je mijne wat te vind,, vind het zelf ook eiglijk, maar wilde graag 2tone erin verwerken op een aparte manier,, zonder dat ziet hij er veel rustiger uit:P maar vond t toch wel wat hebbe op de een of andere manier:P

br47 heeft mijn stem ,vindt de kleur stelling erg mooi.compliment

van deze kan,wat de andere pics betreft,er zit voor mij dan,niks lelijks

tussen. dus ook voor jullie knap werk en ook daar voor mijn complimenten

vgr tonsr.

origineel gepost door calike

ben nieuwsgierig na de nieuwe pic:kewlpics

hoop voor nen oldtimer:wub

ja, mewto, een mooi oudje. keer wat anders

voorstel ,, wat denken jullie van een a omega station,verlaagd dak en dergelijke ,wat je in amerika wel ziet dat hotrot achtige,mag ook oude

record station zijn of kadett station.

vgr tonsr.

ps:

nogmaals complimenten voor al jullie mooie werk.:thumbup

Terug
Naar boven