• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Contest 15: De poll (met de hele familie)

Stender

Woont hier bijna
Contest 15: wie kan van een 'gewone' Zafira B de mooiste maken? Hieronder de deelnemerts:

1 rabbitopc

Opel-Zafira_2008_1600x1200_wallp-1.jpg

2 Paullus

3562323605_71c53cb15e_o.jpg

3 Stender

Opel-Zafira_2008_1600x1200_wallp-3.png

4 wingersv

Opel-Zafira_2008_1600x1200_wallp-1.jpg

5 .B4R7.

zafiklaar.jpg

Stemmen kan tot 11 juni. Niet op jezelf stemmen en hou het gezellig :thumbup

en nummer 3;)

ik vind hem veruit de beste... die van Stender mag er ook zijn alleen ik vind die blauwe lijn over de auto niet passen.... maar dat is mijn mening...

vind ze allemaal wel netje's,

maar mijn stem gaat ook naar paullus word tijd dat opel weer eens met nieuw model komt

voor de off-road:wors

origineel gepost door M~V

vind ze allemaal wel netje's,

maar mijn stem gaat ook naar paullus word tijd dat opel weer eens met nieuw model komt

voor de off-road:wors idd, zou wel is een 2de versie van de campo wille zien :wors

origineel gepost door Stender

Ik ga ook voor Paullus, al vind ik de afwerking niet goed.

wat bedoel je met de afwerking is niet goed? graag wat specifieke details, ik zal het als opbouwende kritiek beschouwen:P

nou, als ik iets mag zegge:P de dopjes op de wielen bijv.. en de lucht ziet er door het voorportierraam lichter uit als bij de rest..

maar mijne klopt ook niet alles aan dus;) en de meeste vinde die van jou terecht de mooiste:) het idee is gewoon cewl!:afro

klopt wat je zegt over het voorportierraam, komt denk ik van het orgineel af, want ze hebben het allemaal. wieldopjes zie ik niet echt, mischien dat ze wit zijn? orgineel waren ze nl ook wit, alleen dan met vw dr in:p

Als ik dan toch kritiek mag leveren :angel

Deurklink achter is niet netjes weggewerkt

Wielkasten te hoekerig geselecteerd

Zit een rare plek bij de rechtervoordeur helemaal boven bij de naad

Knipperlicht op het spatbord is niet erg netjes weggewerkt

Zelfde verhaal bij de grill waar het logo zat

Ik ben iemand van details :D

pfoe jij hebt wel scherpe ogen zeg:cool: maar het klopt wat je zegt, ik heb veel met de brush tool gedaan waardoor alles eigenlijk net niet strak genoeg wordt. volgende keer zal ik beter mijn best doen:wub

Terug
Naar boven