• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Contest 15; Met de hele familie

de zafi is nu eg klaar:

zafiklaar.jpg

ik heb opelforum toch maar van de zijkant gehaald

koplampen van vorm veranderd onder

lichten voor + achter iets van kleur veranderd en donkerder

knippers in de spiegel

luchthappertje

flash logo dr bove gezet

verder vele details o.a. rand om de grille bijgewerkt zodat het er wat beter uitziet

grz

hey bart :thumbup toppie man ziet er vet uit

ik zou de achterband nog ff bijwerken

en van het raam dat open staat de contrast veranderen dan lijkt het nog echter

dankje:P

@rabbit

achterband,, bedoel je dat de band aan de binnezijde niet gelijk liep met de buitezijde? dat heb ik nu in ieder geval aangepast, en de raam ook.. is inderdaad beter zo met die raam. band zie je bijna niet. is veranderd op de post hierboven^^:P

het enige wat ik zelf wel jammer vind, misschien de rest nog niet opgevallen, maar als ik t zeg zeker wel:P

het 2-tone, de lijn klopt niet want de deuren vouwen bovenaan iets naar binnen toe, dus kan de lijn nooit precies rechtdoor lopen. maar als ik dr n knikje in maak ziet het er heel raar uit, alsof het per ongeluk fout is gegaan:P dus dan maar zo:)

de intercooler heeft onderaan veel ruis, en zit niet in het midden als je bekijkt dat de intercooler verder naar binnen zou moeten zitten. maarja, kheb mn best gedaan en er zit al genoeg tijd in:P

de band is nu aan de binnenzijde veel groter van diameter als de buitenzijde

omdat het wegdek ook schuin wegloopt moet de band dat ook doen.

dus rechts onder moet verder omhoog.

Terug
Naar boven