• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Contest 19; astra 2010

Paullus

Post vaak
De nieuwe contest zal in zijn geheel draaien om de nieuwe astra die volgend jaar zal verschijnen. fabriek af vind ik hem al erg dik maar er kan vast nog een schepje bovenop:jerry

3907162657_2d1c906c2e_b.jpg

1600x1200:

http://img.netcarshow.com/Opel-Astra_2010_1600x1200_wallpaper_02.jpg

roggels; niet spieken bij een ander

contest duurt t/m zondag 27 september, viel spass!

heb me computer laatst opgeschoond en per ongeluk photoshop weggegooid:o

en met de poll stem ik op astra-f cabrio freak :kewlpics:P

origineel gepost door astra-f cabrio freak

ja best wel lang een uur in een uur slag ik er maar een verlaging uit en mooie velge, dus das nie veel een uur vergeleke me ons ;) :P

origineel gepost door calike

origineel gepost door astra-f cabrio freak

ja best wel lang een uur in een uur slag ik er maar een verlaging uit en mooie velge, dus das nie veel een uur vergeleke me ons ;) :P

kwou net zeggen minimaal 8 tot 10 uur maar meestal nog veel meer. :thumbup

als het 'shoppen' van afbeeldingen echt je interesse trekt, zou je eens kunne probere met photoshop te werken.. Misschien lijkt het je niks, kan ook hoor.. Maar er zijn genoeg sites die je ermee op weg kunne helpen:) Deze is daar een heel goed voorbeeld van, alles stapsgewijs uitgelegd met voorbeelden: http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm

grz

origineel gepost door carstyler

Het lukt niet echt.

Tot nu toe : -verbreed

-andere velgen

3907162657_2d1c906c2e_b05.jpg

heeft wel een beetje weg van de nieuwe sirocco,alleen vindt ik de sirocco een afschuwelijke auto :thumbdown

:cry :cry :cry :cry :cry

ben vanmorgen 2 en half uur bezig geweest de astra te shoppen.

had een insignia opc bumper compleet passend gemaakt licht inval alles aangepast loopt de computyer vast :fy1 :argue :fy1 :cry

alles weg :fy1

Terug
Naar boven