• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Contest 30; De Kapitein

Paullus

Post vaak
Bij deze de nieuwe contest. Ik heb gekozen voor een echte klassieker met low-rider potentie, de opel kapitan uit 1958-1959

Opel_Kapitn_P25_e.jpg

groter formaat

de regels lijken me bekend, niet kopieren van anderen:P

contest duurt tot zondag 30 januari 2011 18.00u, daarna volgt de poll.

suc6!

wat is het toch een bloedmooie oldie zo worden ze niet meer gemaakt

bij valt wat er tegenwoordig wordt gemaakt alles in het niets.

terug onn topic. maar kon het even niet laten.

vgr tonsr.

wat is het toch een bloedmooie oldie zo worden ze niet meer gemaakt

bij valt wat er tegenwoordig wordt gemaakt alles in het niets.

terug onn topic. maar kon het even niet laten.

vgr tonsr.

Die lampen die reflecteren maken het moeilijk om dingetjes te shaven enzo, maar ik denk dat ik maar es wat ga prutsen

Die lampen die reflecteren maken het moeilijk om dingetjes te shaven enzo, maar ik denk dat ik maar es wat ga prutsen

[rquote=1838218&tid=140199&author=DarkNL08]Als ik er een dikke Audi A8 naast mag zetten... Ton ;)

maar ik snap je punt....[/rquote]

ik zie zoon a8 ook wel zitten,maar als ze nu

bijden nieuw fabriek af zouden zijn,kies ik

toch de kapitan omdat dit model mij meer doet

zal wel aan de leeftijd liggen. vgr tonsr.:agent

[rquote=1838218&tid=140199&author=DarkNL08]Als ik er een dikke Audi A8 naast mag zetten... Ton ;)

maar ik snap je punt....[/rquote]

ik zie zoon a8 ook wel zitten,maar als ze nu

bijden nieuw fabriek af zouden zijn,kies ik

toch de kapitan omdat dit model mij meer doet

zal wel aan de leeftijd liggen. vgr tonsr.:agent

Neej hoor heeft niks met leeftijd te maken maar met smaak....:P

Ik ben neem ik aan jonger dan jou (u) maar ik kan dit ook veel meer waarderen dan al dat nieuwe spul, maar het heeft beide zijn voordelen.

Het liefst zou ik naar zuid-frankrijk willen rijden in mijn Astra, dat redt ik namelijk makkelijk in 12 uur, maar als ik daar ben dan wil ik het liefst in mijn Kadettje door de bergen tuffen.

Neej hoor heeft niks met leeftijd te maken maar met smaak....:P

Ik ben neem ik aan jonger dan jou (u) maar ik kan dit ook veel meer waarderen dan al dat nieuwe spul, maar het heeft beide zijn voordelen.

Het liefst zou ik naar zuid-frankrijk willen rijden in mijn Astra, dat redt ik namelijk makkelijk in 12 uur, maar als ik daar ben dan wil ik het liefst in mijn Kadettje door de bergen tuffen.

Ik heb de foto iig opgeslagen en klaar staan in fotosoep :P

Straks eens even het tekentablet van m'n zusje jatten (ze heeft zelf toch een scherm waar ze op kan tekenen :P ) en eens tijd maken om er wat mee te gaan doen :P

Ik heb de foto iig opgeslagen en klaar staan in fotosoep :P

Straks eens even het tekentablet van m'n zusje jatten (ze heeft zelf toch een scherm waar ze op kan tekenen :P ) en eens tijd maken om er wat mee te gaan doen :P

Ik ben al fftjes wezen prutsen.. dit is hoe ver ik ben gekomen. Ik heb er zown beetje alles afgeshaved wat ik kon vinden :P

forumcontestkapitansmall.jpg

Ik ben al fftjes wezen prutsen.. dit is hoe ver ik ben gekomen. Ik heb er zown beetje alles afgeshaved wat ik kon vinden :P

forumcontestkapitansmall.jpg

Image16.jpg

Moeilijk hoor, zover ben ik, zit serieus veel werk in, maar ben effe inspiratieloos. Heb er in ieder geval een strakke coupé staan maar nu nog ff wat tweaken, vandeweek meer.

Image16.jpg

Moeilijk hoor, zover ben ik, zit serieus veel werk in, maar ben effe inspiratieloos. Heb er in ieder geval een strakke coupé staan maar nu nog ff wat tweaken, vandeweek meer.

Hallo, dit is mijn eerste post hier. :) Ik keek hier al een hele tijd rond, en nu dacht ik, ik doe is mee met de PhotoShop Contest. :) Hier is mijn bijdrage;

Dit is m niet, mijn echte inzending staat iets lager!!

kapitn.jpg

Het is een beetje Lowridah style. :)

Groet, JelOpél

edit: wat er aan is gebeurd,

-Dubbele koplamp

-Verlaagt

-Velgies

-Nieuwe bodykleur

-Scoop

-Dak opnieuw gewit

-Letters weggewerkt

Terug