• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Contest: 39 Frontera: poll

Zo'n interieur shoppen lijkt me leuk, je oude idee ook wel een "schade auto''

Of zelf een origineel van een gastmerk uitzoeken (VW, Honda of wat dan ook)

en dan verplicht een aantal exterieur onderdelen van opel er op plakken?

Bijvoorbeeld dat je verplicht OPC wielen en corsa koplampen ofzo moet gebruiken en dan op bijv een eigen basis shoppen,

dan krijg je hele verassende verschillende shops.....

Het werk van de poll aanmaken viel mij 100% mee hoor...

kwestie van kopieren/plakken en een knap staaltje hoofdrekenen :D

ik vind het stemsysteem wel leuk maakt het wat spannender.

schadeauto lijkt me wel leuk, of wat turbosix zegt met een aantal vaste onderdelen en de basis zelf maken... is het proberen waard toch :P

interieur lijkt me lastig omdat je dan veel van hetzelfde of bijna hetzelfde krijgt denk ik.

mja ik hoor het wel, doe volgende contest ook wel mee :D

ik vind het stemsysteem wel leuk maakt het wat spannender.

schadeauto lijkt me wel leuk, of wat turbosix zegt met een aantal vaste onderdelen en de basis zelf maken... is het proberen waard toch :P

interieur lijkt me lastig omdat je dan veel van hetzelfde of bijna hetzelfde krijgt denk ik.

mja ik hoor het wel, doe volgende contest ook wel mee :D

Van een andere auto een opel maken is ook wel leuk, geeft wel bijzondere auto's. Vond dat peter met z'n frontera een aardig eind op weg was om van 2 auto's 1 te maken

Van een andere auto een opel maken is ook wel leuk, geeft wel bijzondere auto's. Vond dat peter met z'n frontera een aardig eind op weg was om van 2 auto's 1 te maken

Ik vind dit systeem ook veel leuker!

En wat betreft m'n ideeën, altijd een exterieur van een mooie wagen naar een nog mooiere wagen gaat soms wat vervelen, dus zo af en toe doe ik een dashboard voor een kennis van me (die is bekleder) en schadewagens vind ik zelf gewoon leuk om te doen.

Maar om een ander merk tot Opel om te bouwen lijkt me ook een leuke uitdaging, al vraag ik me af of het me zou lukken.

Ik vind dit systeem ook veel leuker!

En wat betreft m'n ideeën, altijd een exterieur van een mooie wagen naar een nog mooiere wagen gaat soms wat vervelen, dus zo af en toe doe ik een dashboard voor een kennis van me (die is bekleder) en schadewagens vind ik zelf gewoon leuk om te doen.

Maar om een ander merk tot Opel om te bouwen lijkt me ook een leuke uitdaging, al vraag ik me af of het me zou lukken.

Misschien is het ook wel eens leuk om het interieur van een auto te shoppen?

Dit zou bijv. een origineel kunnen zijn, het interieur van een Insignia:

opel-insignia-interieur.jpg

Misschien is het ook wel eens leuk om het interieur van een auto te shoppen?

Dit zou bijv. een origineel kunnen zijn, het interieur van een Insignia:

opel-insignia-interieur.jpg

Leuk systeem! Dan is er niet alleen een winnaar, maar gewoon een top 3.

Helaas was de deelname dit keer veel minder dan de vorige keer, maar nog steeds mooie shops!

Leuk systeem! Dan is er niet alleen een winnaar, maar gewoon een top 3.

Helaas was de deelname dit keer veel minder dan de vorige keer, maar nog steeds mooie shops!

Tussenstand, 3okt 19:30u:

Josipbros : 13 punten

Jelopel : 13 punten

RISL : 7 punten

Petrolhead : 3 punten

Turbosix : :cry punten

Tussenstand, 3okt 19:30u:

Josipbros : 13 punten

Jelopel : 13 punten

RISL : 7 punten

Petrolhead : 3 punten

Turbosix : :cry punten

Hey Bart, welkom hier!

Mooie shop, ik had wel op je gestemd, dus punten gegarandeerd.

Ben benieuwd naar de volgende contest, hoop dat er dan weer net zoveel inzendingen zijn als bij de vorige!

En ik blijf hopen op een schadewagen of een Astra Coupé.

Terug
Naar boven