• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Contest: 39 Frontera: poll

Hey Bart, welkom hier!

Mooie shop, ik had wel op je gestemd, dus punten gegarandeerd.

Ben benieuwd naar de volgende contest, hoop dat er dan weer net zoveel inzendingen zijn als bij de vorige!

En ik blijf hopen op een schadewagen of een Astra Coupé.

2 weken geleden zag ik dat deze contest geopend werd.

ik had me direct geregistreerd.

echter waren er problemen met de activatie, en de activatie mails kwamen niet binnen door een fout van het opel-forum.nl

inmiddels opgelost, en ben nu dus voor het eerst aangemeld :D

ik had ook een mooie shop gemaakt, ik hoef niet mee toe doen met de poll, maar wou hem jullie niet onthouden.

ik zal mij zo dadelijk op de juiste manier voorstellen.

gr, Bart

opelfronteraphotoshopop.jpg

2 weken geleden zag ik dat deze contest geopend werd.

ik had me direct geregistreerd.

echter waren er problemen met de activatie, en de activatie mails kwamen niet binnen door een fout van het opel-forum.nl

inmiddels opgelost, en ben nu dus voor het eerst aangemeld :D

ik had ook een mooie shop gemaakt, ik hoef niet mee toe doen met de poll, maar wou hem jullie niet onthouden.

ik zal mij zo dadelijk op de juiste manier voorstellen.

gr, Bart

opelfronteraphotoshopop.jpg

@ RISL,

Bedankt! :D

was er ook best blij mee :)

ben benieuwd naar de volgende contest, jammer dat ik de signum net gemist heb :???:

@ RISL,

Bedankt! :D

was er ook best blij mee :)

ben benieuwd naar de volgende contest, jammer dat ik de signum net gemist heb :???:

Jup, bij de Signum lag inderdaad het niveau erg hoog. Maar met zoveel inzendingen, heb je ook een heel lange poll ;)

Tot wanneer mag er gestemd worden?

Jup, bij de Signum lag inderdaad het niveau erg hoog. Maar met zoveel inzendingen, heb je ook een heel lange poll ;)

@RISL wrote:Jup, bij de Signum lag inderdaad het niveau erg hoog. Maar met zoveel inzendingen, heb je ook een heel lange poll ;)

Dit stemsysteem kan ook maar tot 8 inzendingen bij meer zul je alleen op de eerste en tweede kunnen stemmen

(max 25 opties)

Net boven de poll staat tot wanneer er precies gestemt kan worden.

@RISL wrote:Jup, bij de Signum lag inderdaad het niveau erg hoog. Maar met zoveel inzendingen, heb je ook een heel lange poll ;)

Dit stemsysteem kan ook maar tot 8 inzendingen bij meer zul je alleen op de eerste en tweede kunnen stemmen

(max 25 opties)

Net boven de poll staat tot wanneer er precies gestemt kan worden.

Terug
Naar boven