• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Contest 40: Opel-GT

@RISL wrote:Ja, ik had contest 41 ook inmiddels wel verwacht....Josipbros mag 'm als winnaar opstarten.

Ik hoop op deze:

Opel%20Astra%20Coupe%201024x768_b3.jpg

Verschrikkelijke foto en slechte resolutie :thumbdown

Een Astra G (Coupé) is wel leuk :thumbup

Josipbros of Voyageboy, zouden jullie gewoon die volgende contest willen starten? En niet steeds zeggen dat je geen tijd hebt of dat, als de ander geen tijd heeft, dat je 'm wel wilt starten?

Josipbros of Voyageboy, zouden jullie gewoon die volgende contest willen starten? En niet steeds zeggen dat je geen tijd hebt of dat, als de ander geen tijd heeft, dat je 'm wel wilt starten?

Kom op jongens,

als je gewonnen hebt mag je de volgende wedstrijd plaatsen, als je geen tijd hebt wijs je iemand anders aan.

maar er moet wel eens een knoop worden doorgehakt!

"Ik weet niks" en "maakt me niet uit" zitten niet in het creatieve brein van een photoshopper toch????

(sorry jongens voor deze harde woorden, maar zo gaat het elke keer, excuses) :thumb

Kom op jongens,

als je gewonnen hebt mag je de volgende wedstrijd plaatsen, als je geen tijd hebt wijs je iemand anders aan.

maar er moet wel eens een knoop worden doorgehakt!

"Ik weet niks" en "maakt me niet uit" zitten niet in het creatieve brein van een photoshopper toch????

(sorry jongens voor deze harde woorden, maar zo gaat het elke keer, excuses) :thumb

persoonlijk ben ik al blij als ik ergens een gaatje vind om uberhaupt een shop te kunnen maken. maar zal anders in het vervolg wel niet deelnemen als het mensennzich aan deze dingen irriteren ;) (want dat is natuirlijk niet de bedoeling)

@JelOpél wrote:Ja, is goed, als ik van het weekend tijd over heb, ga ik er wel wat mee kloten. Vind ik wel leuk.

Foto's nodig van mijn auto? :angel

persoonlijk ben ik al blij als ik ergens een gaatje vind om uberhaupt een shop te kunnen maken. maar zal anders in het vervolg wel niet deelnemen als het mensennzich aan deze dingen irriteren ;) (want dat is natuirlijk niet de bedoeling)

@JelOpél wrote:Ja, is goed, als ik van het weekend tijd over heb, ga ik er wel wat mee kloten. Vind ik wel leuk.

Foto's nodig van mijn auto? :angel

@josipbros:

dit is geen persoonlijke aanval ofzo, het gaat hier vaak zo,

maar je weet dat je mee doet aan een wedstrijd en dat er sommige mensen vanaf zondag zitten te wachten

op de volgende contest (ik niet hoor). dan kun je vast wel 2 min vrijmaken om te zeggen dat je geen tijd hebt.

Een weekje na de stemming pas beginnen met de volgende contest vindt ik ook niet erg hoor,

maar dan moeten we dat met z'n allen afspreken...

Ik hoop dat je wel mee blijft doen! ik zelf heb ook op jou shop gestemt, jou shops zijn erg netjes afgewerkt!

RISL ik heb deze shop niet mee gedaan in verband met inspiratie gebrek dus vind ik niet dat ik hem hoor te starten

Terug
Naar boven