• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

###CONTEST 6###

SCORPION

Post weinig
hier is contest 6

heb even voor een goeie foto lopen zoeken.

maar vond deze tigra twintop wel een mooie.

deelnemen kan tot 25 oktober 12.00 uur.

veel succes met shoppen.

photoshopklein2vp6.jpg

hier de mijne met paint gemaakt:)

photoshopklein23ec1.jpg

embleemloze grill

voorbumper gecleaned en dikker gemaakt

booskijkers

verlaagd

velgen

voorscherm gecleand

deur gecleaned

achterscherm verbreed

sideskirts

witte achterlichten

tigratt.jpg

kleurtje

verlaagd

velgen

voorbumper veranderd door dezelfde er nog ns overheen te plakke en stukken uit te gummen

suicide door

cabrioklep weggehaald

roostertje in voorscherm gecleaned

zijschort+deur langer gemaakt en gewarpt

ramen getint

racegaas (heel donker) in grille

booskijker op de manier zoals volgens mij iedereen m wil make:P

chroombalk in grille dunner gemaakt+logo verwijdert

wiel achter naar buiten gezet en spatbord verbreed

sidepipe

miss nog wat kleine dinge maar dat was het wel zon beetje denk ik:P

grz bart

Dr.gore en aapje3000 heb vroeger veel met photoshop gewerkt, had dat aardig onder de knie.

maar helaas op deze computer geen photoshop, wil het binnenkort wel weer gaan aanschaven.

dus ben nu maar bezig gegaan met paint..heeft wel een hoop nadelen.

kleuren van auto`s veranderen is echt onmogelijk, maar met veel knippen en plakken kom je een heel eind met een auto:D

.B4R7. echt hele gave shop:thumbup

yeah die is erg vetjes..alleen kunnen de velgen nog wat opgepoetst worden... vind ik dan en lijkt me redelijk zwaar om de deur open te krijgen:P

thnx for the tip maat.. jammer dat ik zo dom ben geweest om het op te slaan in bmp formaat dus die lens flare weer weg halen naja.. is wat lastig

bedankt voor de reacties!

@Dr.gore dat heb je wel s bij n suicide door dat de deurkruk aan de andere kant zit:P

velge weet ik,, wil miss ook nog andere erop zette, waarschijnlijk bbs RC maar dan het hart zwartmaken

bbs_rc_bsp_ci3_l.jpg

achterlichten komen nog units in

ben op het laatste moment toch nog vergeten stukje van de oude bumper weg te werken, zag ik strax al maar had strax geen tijd..

kga t nu ff fixen allemaal,, maar die grille was me nog niet opgevalle,, miss dat ik die ook ff meepak zie ik zo wel:P

Ik heb nog een aantal dinge veranderd, en denk dat ik er nu niets meer aan ga doen,,

de eerste was zowieso nog niet helemaal af dus..

tigratt1.jpg

hier komen de velgen vandaan:

bbscenters06.jpg

daar heb ik het hart zwart van gemaakt. en voor de echte opletter zitten er opel dopjes op:P

verder nog foutjes weggewerkt, ramen getint, achterlampen nog iets veranderd en hoofsteunen gekleurd

@Dr.gore

je zou ze zowieso beter op kunne slaan in jpg, en dan quality 12, doe ik altijd en ik zie echt helemaal nix aan kwaliteit verloren gaan, maar je bestanden zijn wel veel kleiner...

maar volgens mij is jou shop tog jpg?

Terug
Naar boven