• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

**Contest 8**

@ lady_M_online

Netjes, jammer dat alles zo donker is. En zonde dat je spoiler los hangt :D

@ SRLandgraaf

Mooie creatie, gelukkig 1 met kleur.

Jammer dat:

Je geen kenteken hebt ( wel een uitsparing )

En hoe kom je neon voor je banden ? ( geen schaduw )

Voor de rest ... :kewlpics

dankje met die banden was me nog helemaal niet opgevallen hahah:D

en die uitsparing wilde ik eigelijk laten maar is als ik eerlijk ben beetje slecht gelukt :X

maar dankje

Heb er ook ff eentje gemaakt aan de hand van online tutorials: mn eerste serieuze shop:

3085002871_e967fae273_o.jpg

Niet heel extreem, wel netjes dacht ik zo, alleen jammer van de onscherpe achtervelg.

Aanpassingen:

gecleand (handgrepen antenne blinker sproeier merk en typeplaatjes enz.

Schmidt th line

OPC diffusor en auspuffs

OPC skirts

zijramen getint

smoke achterlichten

Mijn (voorlopig) resultaat:

zafirakopie.jpg

- OPC velgen geplaatst

- Achterdeur verwijderd en voordeur wat verlengd

- Wielkast achter verbreed

- OPC achterbumper van Astra H OPC geplaatst

- Skirt verlaagd

- Ander kleurtje gegeven + ramen getint

- Achterspoiler van Vec OPC geplaatst

- Hier en daar wat gecleand

origineel gepost door maxim102

Ochja, ik had iets ingesteld in m'n .htaccess , zal 't zo even bijwerken :) Zo beter?

Zeker, ziet er goed uit

zafirapost.jpg

eigenlijk niet af maar heb wat probleme met photoshop en over 3 min is inzenden voor de contest afgelopen:P

- ingekort

- geshoptopped + raamlijn achter veranderd

- 3-deurs

- wielen verkleind + velgen

- verlaagd

- chroomwerk zwart gemaakt behalve dakrails

- deurklink + knipperlicht gecleand

- nummerbord veranderd

- uitlaat verviervoudigd

- sideskirt aangepast

- achterbumper aangepast

@ B4R7:

Mooie photoshop man. Heel netjes op de details gelet. Alleen jammer dat je de 3 deurs alleen links hebt gemaakt. en rechts het nog steeds een achterdeur heeft. Voor de rest, top shop king:

wel op details gelet en geen tijd meer gehad voor de andere deur,,

groot probleem is dat ik niet meer goed kan selecteren,, ik heb ergens blijkbaar iets veranderd dat als ik iets selecteer met polygonal lasso, dat hij dan op sommige plaatsen echt veel ruimer selecteerd en op andere plaatse stukken wegsnijd. Als ik een rechte hoek knip krijg ik steeds een hele ronde hoek slaat echt nergens op. dus daarom ging het selecteren heel moeizaam. en daarom had ik eerst ook geen zin om er nog verder mee te gaan. Maar werd vanmorge om half 12 wakker en toen heb ik m tog nog maar eve snel afgemaakt:P

de jouwe is ook erg mooi alleen vind de kleur nie zo:P

poll komt later want om een of andere reden vertoont het forum vandaag gebreken... dus.

origineel gepost door .B4R7.

wel op details gelet en geen tijd meer gehad voor de andere deur,,

groot probleem is dat ik niet meer goed kan selecteren,, ik heb ergens blijkbaar iets veranderd dat als ik iets selecteer met polygonal lasso, dat hij dan op sommige plaatsen echt veel ruimer selecteerd en op andere plaatse stukken wegsnijd. Als ik een rechte hoek knip krijg ik steeds een hele ronde hoek slaat echt nergens op. dus daarom ging het selecteren heel moeizaam. en daarom had ik eerst ook geen zin om er nog verder mee te gaan. Maar werd vanmorge om half 12 wakker en toen heb ik m tog nog maar eve snel afgemaakt:P

de jouwe is ook erg mooi alleen vind de kleur nie zo:P

poll komt later want om een of andere reden vertoont het forum vandaag gebreken... dus.

Ja dan wordt het inderdaad lastig. Ik heb ook het meeste aan de I.c.e gewerkt. Vond het een origineel idee. De rest is eigelijk een beetje bijzaak van mijn photoshop. Maar over het eindresultaat ben ik wel tevrede :)

Terug
Naar boven