• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Contest nr. 33 : Opel Rekord Caravan

Hiero mijn RC Hpi versie, heb veel andere dingen geprobeerd maar het lukte me niet dus heb het vrij simpel gehouden, (is voor mij een moeilijke foto).

Ook ik ben nog niet zo heel erg gevorderd en zal vast fouten hebben maar bewaar je kritiek graag voor 1 of ander foto shop forum:D..

Ik vindt 'op dit forum' originaliteit veel belangrijker dan een technisch kloppende foto!!

Keep up the good work!!

OpelRecordrc.jpg

buiten t feit dat ik het idee erg stoer vind is de afwerking ook nog best goed hoor:D originaliteit telt zeker mee,

Afwerking is voor mij n must omdat ik vooruitgang wil zien bij mijn eigen shops.

Ik doe niet mee om te winnen, al is dat wel leuk natuurlijk, maar gewoon omdat ik t leuk vind om te photoshoppen:) Je eigen draai geven aan een foto is gewoon leuk om te doen. Krijg je alles onder de knie wordt het alleen nog maar leuker:)

buiten t feit dat ik het idee erg stoer vind is de afwerking ook nog best goed hoor:D originaliteit telt zeker mee,

Afwerking is voor mij n must omdat ik vooruitgang wil zien bij mijn eigen shops.

Ik doe niet mee om te winnen, al is dat wel leuk natuurlijk, maar gewoon omdat ik t leuk vind om te photoshoppen:) Je eigen draai geven aan een foto is gewoon leuk om te doen. Krijg je alles onder de knie wordt het alleen nog maar leuker:)

leuke contest en er zijn al een paar hele gave shops gemaakt:wors als ik tijd heb doe ik deze keer ook weer mee, heb al een paar ideetjes:P

leuke contest en er zijn al een paar hele gave shops gemaakt:wors als ik tijd heb doe ik deze keer ook weer mee, heb al een paar ideetjes:P

[rquote=1916374&tid=146272&author=Peter.]@ Blitzer,

Als jij nou even op de vorige pagina naar mijn post kijkt, dan kun je die tips even toepassen..[/rquote]

Peter, bedankt voor je aanmerking!:thumbup

Echter is het probleem dat ik nog steeds geen Photoshop in huis heb....M'n zus heeft t complete Adobe pakket met alles erop en eraan, maar heeft geen tijd om deze ff voor mij te branden...:(

Dus het is wel jammer van de lage kwaliteit en de niet al te scherpe details, maar ik vindt t voor nu wel ff prima zo.:)

Better next time en dan hopelijk met Photoshop!!!:D

[rquote=1916374&tid=146272&author=Peter.]@ Blitzer,

Als jij nou even op de vorige pagina naar mijn post kijkt, dan kun je die tips even toepassen..[/rquote]

Peter, bedankt voor je aanmerking!:thumbup

Echter is het probleem dat ik nog steeds geen Photoshop in huis heb....M'n zus heeft t complete Adobe pakket met alles erop en eraan, maar heeft geen tijd om deze ff voor mij te branden...:(

Dus het is wel jammer van de lage kwaliteit en de niet al te scherpe details, maar ik vindt t voor nu wel ff prima zo.:)

Better next time en dan hopelijk met Photoshop!!!:D

Zo had ik voor de Tigra contest ook een andere inzending, maar ik was er te laat mee helaas....had zeker wel prima gevonden en zeker voor de Tigra rijders!:D

Zo had ik voor de Tigra contest ook een andere inzending, maar ik was er te laat mee helaas....had zeker wel prima gevonden en zeker voor de Tigra rijders!:D

Ennu Paullus, weet je wat mij opvalt ineens?????? We hebben op de zelfde dag ingeschreven op t forum....

30-06-2004 :P

Ennu Paullus, weet je wat mij opvalt ineens?????? We hebben op de zelfde dag ingeschreven op t forum....

30-06-2004 :P

@Peter. wrote:Zorg er even voor dat de auto in goede verhouding is:P Iets breder:P Verder is het inderdaad wel lastig qua belichting, misschien dat je het kunt proberen om lantaarnverlichting na te bootsen?

hee verek ik zie het nu, heb de photoshop op mijn pc gemaakt en daar heb ik andere resolutie daar was die wel goed in verhouding maar nu zit ik achter de laptop en zie ik inderdaad dat die wat smal en hoog is. :roll:

ik zal er volgende keer wel op lette ;)

Greetz,

Davy

Terug
Naar boven