• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Contest XII: eindelijk stemmen!!!

Paullus

Post vaak
na een moeizaam begin van de contest volgde een moeizaam eind. maar het is er dan toch van gekomen, de nieuwe poll!!

Stemmen tot woensdag 1 april 23.59u, is geen flauwe grap.

het orgineel:

3348879768_0c5e997d9d_b.jpg

B4R7:

trixx3.jpg

Paullus:

3378938636_6a4918c0bd_o.jpg

Astraman:

trigger.jpg

M~V:

trixx.jpg

eet je groenten!

B4R7 heeft mijn stem, als ik 'em zou halen dan zou ik 'em precies zo omlaten bouwen ^^

Die van M~V is ook mooi maar alleen wel zonde van de velgen.

Magoed, wie ben ik dan om te zeggen dat het beter kan als ik zelf niet eens kan photoshoppen :jerry

@Robin

de velgen kon ik op dat moment niet meer vinden, en niet meer veranderen omdat ik hem al als jpg had opgeslagen.

volgende x beter:D

Sonde man, maarja je levert net zo goed werk als de andere :jerry Dat heb ik gemerkt op m'n photoshoptopic xD

ik heb op paullus gestemd.

nou vraag ik me wel af: ik zie dat er ook op het origineel gestemd kan worden. wat als die wint.

wie mag dan bepalen wat de volgende foto word?? :jerry:jerry

origineel gepost door dasmoerf

ik heb op paullus gestemd.

nou vraag ik me wel af: ik zie dat er ook op het origineel gestemd kan worden. wat als die wint.

wie mag dan bepalen wat de volgende foto word?? :jerry:jerry

Op een rustige dag in Rüsselsheim:

'Guttentag, Opel Werke Rüsselsheim.'

'Jah hallo, Gratuliert mit ihre Siege in die Bildbearbeitung Contest am der Niederländischer Opel Forum!!! Sie darf ein neue Bild für den nahsten Contest auserwählen!'

:jerry

Terug
Naar boven