• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa A 1.7TD Gevonden: 21-01-'10

Beetje druk gehad met de renovatie van ons huis, dus 't schoot er allemaal een beetje bij in. Maar morgen stuur ik de pinkers naar je op, komt goed dus. :thumbup Ben benieuwd als ie dadelijk weer opgebouwd is! :kewlpics

Foto's heb ik voorlopig niet... Heb pc weggebracht, omdat we blikseminslag hebben gehad... :thumbdown

Maar auto loopt weer, alleen zit er nog ergens iets niet goed, want dynamo lampje blijft nog branden... :swear

Nou 't rijd weer...

2x koelvloeistof lekkage (opgelost), dynamolampje brand nog (maar dynamo laad wel bij :wtf ), en de uitlaat rammeltje ietsje :P tegen de onderste veerpootbrug aan...

Oja, had ook nog boostlag, maar is opgelost ondertussen... Heb ook nog mooi doppie om overdrukklep te vervangen! :D

En dan maar is ff op zoek om dat lampje uit te laten gaan... En NEE ik ga niet het lampje d'r uithalen! :P Iemand ideeën?

Daar zat ik ook aan te denken, maar ik zou niet weten waar ik het zoeken moet... De dynamo zit gewoon goed aangesloten, dat kan niet eens anders al zou ik het willen :P

ideetje van kennis:

doorgebrande weerstand op de dynamo (zit zo'n zwart ding aan de mantel)?

Maar ff op de sloop zoeken, is proberen waard...

Ook nog ff aan het prutsen met de onderste veerpootbrug, trilt nog steeds tegen uitlaat... *HÈ, WAT ZEG JE?!* lol :D

En nog steeds op zoek naar intercooler, en naar ruimte om 'm te monteren! :jerry

origineel gepost door freek corsa

Ik heb nog wel een interkoeler hier liggen.

hij komt van een 2.5 omega TD

origineel gepost door freek corsa

FFFOOOOOOOOTTTTOOOOOOOOO''SSSSSSSS :angel

:P

(en prijs, mag via u2u king: )

Vanavond bezig met kuipstoelen inbouwen... Op originele stoelrails... :o

Valt nog wel iets tegen haha!

Ook Bi-xenon komt eraan! :afro

Upje

6000k Bi-Xenon zit d'r in! :wub

1 verstelbare kuipstoel zit d'r in! Op originele rails!

:afro

Zoals gezegd: foto's hek nie, omdat ik nog steeds m'n pc niet terug/ aan de praat heb! :swear

Blikseminslag gehad...

Alleen netwerkkaart kapot, maar moet em laten taxeren voor verzekering.

Kreeg ik em terug, Deed-ie helemaal nix meer! :jerry

Ben nu dus aan het steggelen met die lui... Want je mag toch verwachten dat als je iets laat ONDERZOEKEN, dat je het in tenminste dezelfde staat terug krijgt! :swear

Denk dat je mobo en je voeding deruit liggen meestal als een bliksem inslag je pc hit dan doet ie dat goed :P

Voornamelijk je voeding vangt alles op, maar je mobo, cpu en je ram kunnen doorbranden dus ik zou ff goed met die gasten praten. Is natuurlijk zonde een pc tegenwoordig kost niks maar als ie nog nieuw wrm zou je dan een nieuwe aan moeten schaffen :wors

Als je je pc thuis hebt staan en toevallig een oude pctje over hebt test per onderdeel gwn kijken aan wat het kan liggen.

Terug
Naar boven