• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CORSA A AANHANGER "verbouwen / stylen" NU TE KOOP !!!!

Vauxhall Corsa

Post weinig
We hebben een unieke Corsa A 5 deurs aanhanger die wat netter gemaakt kan worden.

- Velgen spuiten / schilderen. (afgrijselijk dat geel)

- Stickers verwijderen

- Vauxhall logo's

- Later misschien spuiten in dezelfde kleur als de Vauxhall.

- etc.

In dit topic zal ik de veranderingen bijhouden.

Corsa%20aanhanger.JPG

Vandaag even de velgen zilver gespoten, want deze waren afgrijselijk geel.

Ook heb ik de achterste raampjes weer normaal gemaakt, want deze waren blauw meegeverfd dus met terpetine en een schroevendraaier weer mooi helder glas gekregen.

SL375635.JPG

SL375636.JPG

SL375634.JPG

Vandaag even de velgen zilver gespoten, want deze waren afgrijselijk geel.

Ook heb ik de achterste raampjes weer normaal gemaakt, want deze waren blauw meegeverfd dus met terpetine en een schroevendraaier weer mooi helder glas gekregen.

SL375635.JPG

SL375636.JPG

SL375634.JPG

verlagingssetje zal hem ook niet verkeerd staan haha :P

ma ff serieus..

ziet er wel leuk uit, maar valt zeker wel wat mooiers van te maken.

als ik jou was zal ik de ramen ook zwart maken denk ik.

verlagingssetje zal hem ook niet verkeerd staan haha :P

ma ff serieus..

ziet er wel leuk uit, maar valt zeker wel wat mooiers van te maken.

als ik jou was zal ik de ramen ook zwart maken denk ik.

@louwe 16 klepper wrote:wel grappig

maar veel kogel druk zo te zien ;)

Kogeldruk valt wel mee. Afhankelijk van hoe je hem ook belaadt.

Ik heb hiervoor ook een VW Golf 2 aanhanger, Rover 214 aanhanger en Opel Kadett aanhanger gehad. Ik heb er evt. pic's van als iemand ze wil zien.

@louwe 16 klepper wrote:wel grappig

maar veel kogel druk zo te zien ;)

Kogeldruk valt wel mee. Afhankelijk van hoe je hem ook belaadt.

Ik heb hiervoor ook een VW Golf 2 aanhanger, Rover 214 aanhanger en Opel Kadett aanhanger gehad. Ik heb er evt. pic's van als iemand ze wil zien.

Leuk man, vooral als de auto er voor het zelfde is :D

Ik zou wel een Corsa B willen, zelfde als mijn Corsa nu is, en dan mooi als onderdelenkar of iets voor op de trackdays

Leuk man, vooral als de auto er voor het zelfde is :D

Ik zou wel een Corsa B willen, zelfde als mijn Corsa nu is, en dan mooi als onderdelenkar of iets voor op de trackdays

zoiets lijkt mij ook nog wel wat, maar wat ik mij af vraag, heb je in zo aanhanger (in mijn geval een astra) net zo veel ruimte als een gemiddelde kar?

want heb hier nu een gewone kar voor de deur staan, en 2 karren voor de deur is ook weer wat te veel van het goede :P

zoiets lijkt mij ook nog wel wat, maar wat ik mij af vraag, heb je in zo aanhanger (in mijn geval een astra) net zo veel ruimte als een gemiddelde kar?

want heb hier nu een gewone kar voor de deur staan, en 2 karren voor de deur is ook weer wat te veel van het goede :P

Die ruimte moet je cre'eren, de tank gaat er onderuit dus je kan de zitting van de bank al verlassen voor meer ruimte voor de as.

Achter de as heb je dan je wielbak, die kan je ook verbouwen zodat je daar ook weer ruimte hebt.

Bij de b stijlen hoef je ook niet persee een vlakke plaat te pakken, daar kan je ook weer ruimte maken door bijv een kast of luik er van te maken.

Die ruimte moet je cre'eren, de tank gaat er onderuit dus je kan de zitting van de bank al verlassen voor meer ruimte voor de as.

Achter de as heb je dan je wielbak, die kan je ook verbouwen zodat je daar ook weer ruimte hebt.

Bij de b stijlen hoef je ook niet persee een vlakke plaat te pakken, daar kan je ook weer ruimte maken door bijv een kast of luik er van te maken.

ik denk dat ik het anders ga doen als het wel ooit er van komt :P

ik laat de achterbank er mooi inzitten, voorkant maak ik dicht met een raam er in en een paar ventilatieroosters bij de zei ramen en dan schaf ik me zelf maar 2 dikke rottweilers aan of zo haha

als ik dan naar het bos ga met de honden heb ik dat gesmeer ook niet in de auto ;)

Terug
Naar boven