Ja ik ben er eigenlijk zelf ook wel blij mee! Hahaha..

Geeft toch een goed gevoel om je auto zo op de weg te houden. En een andere Corsa in die prijsklasse zou ook weer zn rottigheid hebben gehad
Ik had ook allemaal van die brillen en een kleinere kap, en een normale electroden lasser maar dat is allemaal met mn pa mee naar Hongarije verhuisd naar ons vakantiehuis. Daar wordt ook veel gelast. We bouwen en maken daar echt alles zelf.
Ik heb gister nog een andere lambda gescored, erin gezet en vandaag uitgemeten.
Deed het zoals het hoort en ik ben dus maar meteen naar Soest naar mn vaste dhz garage gereden.
Daar auto op de brug en keuren maar.
De apk meester was blij dat ie weer eens een ouwe auto kon keuren, want al die nieuwe bakken hadden altijd wel wat en hadden voor apk allemaal nieuwe moeilijke zeik regeltjes.
Hij vroeg meteen of ik het allemaal zelf had gelast en wanneer. Hij vond de lassen erg degelijk

En fijn dat ik het niet vol had gebaggerd met iets om het te camoufleren. Dat sprak wel van vertrouwen in je werk, zei ie.
Ook de bodem en de rest zat goed in de tectiel. Eigenlijk was het enige probleem een schroef in de lv-band.
Nadat we hem eruit haalden bleek ie, getest met wat spuug en remreiniger, gelukkig niet te lekken. Scheelt ook weer
Co was ook dik in orde.
Dus weer nieuwe apk tot 28-09-2012!!
Scheelde weer op politie letten op de terugweg

Nog een leuk snel ritje achter een open gele MG aan.
Mooie dag! :thumbup