• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic

alleen wanneer je 2.0 wilt gaan rijden praat dan niet over leuke prijsjes. Een ombouw is gewoon stervens duur als je het niet zelf kunt.

Daar en tegen kun je ervan op aan dat Kerni (emiel) donders goed werk afleverd.....

sja en in een corsa-b is t niet zo simpel als bij een A-corsa, anders had je nog wel hulp in kunnen roepen van de andere 2liter corsarijders in spijkenisse en omstreken :)

maar kerni levert t wel netjes af voor t geld dattie ervoor vraagt.. alles netjes schoon en opnieuw gespoten, vers riempje eromheen.. enz..

bedankt !! :thumbup jullie hebben me de kou uit geholpen

mijn kachel doet t weer :D , het was mijn klep achter me verwarmingsmotor die opende niet helemaal. nu vol open gezet en morgen t kabeltje vervangen.

:D

vraagje aan alle corsa b eigenaren die reeds een c20xe hebben ingebouwd

hebben jullie met een m-tech kit gedaan of zelf de delen gemaakt ?

ik ga binnenkort ook met een ombouw beginnen en wil niet de prijs betalen die m-tech voor die kitjes vraagt dus vroeg ik me af of er mensen zijn die misschien tekeningen van de de motersteunen hebben of mij hieraan kunnen helpen

kan ik bepaalde dingen op me werk laten lassen en afdraaien

zou iig een hoop doekoe schelen

iig hartelijk bedankt

greetz leonard

eej ik ben helemaal niet bekend met zoiets, nu zit ik erg te twijfelen of ik nu een corsa a 2.0 16v koop of niet.

Ik zit er eigenlijk meej, want hoe moet t bij het keuren.

Moet hij niet opnieuw gekeurt worden als er een c20xe in ligt??

Gaan ze niet zeiken bij de keuring??

b.v.d.

kerni had nog wat data vrij las ik in zn msnnaam..

is dan misschien niet de goedkoopste manier maar je weet wel zeker dat t goed gebeurd :)

Origineel gepost door world cup c16xe

vraagje aan alle corsa b eigenaren die reeds een c20xe hebben ingebouwd

hebben jullie met een m-tech kit gedaan of zelf de delen gemaakt ?

ik ga binnenkort ook met een ombouw beginnen en wil niet de prijs betalen die m-tech voor die kitjes vraagt dus vroeg ik me af of er mensen zijn die misschien tekeningen van de de motersteunen hebben of mij hieraan kunnen helpen

kan ik bepaalde dingen op me werk laten lassen en afdraaien

zou iig een hoop doekoe schelen

iig hartelijk bedankt

greetz leonard

nogmaals ga eens lezen op:

Corsa-B > Ombouw 2.0 16V

thanx schaap

ik had hem al gezien en is eenheel erg handige guideline

maar kan tot nu toe geen tekeningen van de steunen vinden, ed

maar ik bedoel met de vorige vraag

of er niemand bezig was met een ombouw

zodat we miss wat info konden wissele :P

niet bij mij inbouwe

dat wil ik zelf doen king:

greetz leonard

Toch een handig en mooi topic om te lezen, er komt zeker wel veel werk by kijken.

Iemand had voor mij ook een blok te koop een 2.0 16V uit een Vectra A 4x4 voor me corsa tje B dat zal denk wel gaan passen, maar zal er wel eerst ff goed over nadenken en tijd er voor nemen neem ik aan zal dit topic wel ff blijven volgen ;)

en by the way : goeie site die corsanovatuning :thumbup

Greetzz..

www.opeltuningteam.nl

dan moet je wel ff een andere bak scoren want volgens mij heb je met 4x4 een andere bak op t blok zitten

of je corsa meteen 4x4 maken en voor de apk ff de tussenas ertussen uit halen steeds :angel

Terug
Naar boven