• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa A caravan?

Toni Manta A

Post weinig
Wat is dit? Officieel model voor een bepaald land of een mooi stukje huisvlijt?

28ibxpk.jpg

als ik het goed zie is het volgens mij een engels kenteken dus mischien is die in engeland wel uitgevoerd ik heb ze in nederland nog niet gezien i.i.g

het had dus wel orgineel kunnen zijn. heb ooit op youtube een corsa b sedan gezien. lijkt erg op het bolhoedje van mazda (121)

toch snap ik niet dat hier niet alle modellen leverbaar zijn. zo is er ook een astra g 1.2, en een opel in engeland, de vxr8. met een 6.2 v8 blok erin. hade ze getest bij de fifthgear.

origineel gepost door mayhem

die 1ste is eigenbouw van Burgo. die gast bouwt alles. zijn vorige was een corsa A pick-up.

heb je een link?

origineel gepost door Oly

origineel gepost door mayhem

die 1ste is eigenbouw van Burgo. die gast bouwt alles. zijn vorige was een corsa A pick-up.

heb je een link?

ff google deed ik ook kreeg glijk de eerste foto de goede corsa :thumbup

Heb hier nog ergens een Opel Flash liggen waar een Corsa A Caravan in staat, mét achterdeuren!

Heb hem meen ik ook ooit ingescand, maar kan hem zo snel niet terugvinden :wtf

Was een te koop advertentie, zal hem van de week nog eens inscannen. Wel erg kleine foto, maar het idee is duidelijk en het zag er af-fabriek uit.

Die B is ergens op de wereld zo geleverd ja, net als de sedan en de wagon..

die corsa A pick-up heb ik weleens voorbij zien komen..

vauxhall nova pick up in google dan klrijg je er sowieso al 2..

Terug
Naar boven