Een tijdje terug (oktober 08) hebben we een Corsa A gekocht.
Erg mooi ding! Helaas was de vorige eigenaar bezig met een 1.6 blok erin te zetten - maar had geen tijd / geld om het af te maken!
Maar als fanatiek corsa a gek, had ik er alle vertrouwen in dat het goed kwam.
Nu een aantal maanden verder :
* de motor doet het!
* het probleem de vorige eigenaar heeft de kabels die in de dash lopen op verschillende plaatsen doorgeknipt.
De alarmlichten (ipv gewoon loshalen - wat 1 handeling is, is alles doorgeknipt)
Hij heeft er een lichtschakelaar ingezet van een ander model opel ( ken hem wel, maar uit welk model?) zo ook een aantal rare schakelaars eringezet, waarvan we niet weten wat we ermee moeten.
De Corsa start en blijft lopen, de lichten doen het - alleen als je de alarm lichten aan doet, gaat het gewone licht uit.
Als je we de lichten aan doen, valt toerental omlaag...
eigenlijk zijn we het spoor een beetje kwijt!
M'n vriend is automonteur, maar weet het niet meer.. heeft al van alles geprobeerd!
Ik hoop eigenlijk dat een aantal mensen hier mij kunnen helpen.
Ik wil hem namelijk niet weg doen, want het is een plaatje... :wub
graag reactie.... :angel
Erg mooi ding! Helaas was de vorige eigenaar bezig met een 1.6 blok erin te zetten - maar had geen tijd / geld om het af te maken!
Maar als fanatiek corsa a gek, had ik er alle vertrouwen in dat het goed kwam.
Nu een aantal maanden verder :
* de motor doet het!
* het probleem de vorige eigenaar heeft de kabels die in de dash lopen op verschillende plaatsen doorgeknipt.
De alarmlichten (ipv gewoon loshalen - wat 1 handeling is, is alles doorgeknipt)
Hij heeft er een lichtschakelaar ingezet van een ander model opel ( ken hem wel, maar uit welk model?) zo ook een aantal rare schakelaars eringezet, waarvan we niet weten wat we ermee moeten.
De Corsa start en blijft lopen, de lichten doen het - alleen als je de alarm lichten aan doet, gaat het gewone licht uit.
Als je we de lichten aan doen, valt toerental omlaag...
eigenlijk zijn we het spoor een beetje kwijt!
M'n vriend is automonteur, maar weet het niet meer.. heeft al van alles geprobeerd!
Ik hoop eigenlijk dat een aantal mensen hier mij kunnen helpen.
Ik wil hem namelijk niet weg doen, want het is een plaatje... :wub
graag reactie.... :angel