• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa a gezocht voor 25 jarig huwelijk

dr_antrax

Post vaak
namens een kennis heb ik het verzoek of iemand zijn corsa a beschikbaar wil stelen voor 1 uurtje, voor een 25 jarig huwelijk.

het betreft model corsa a bouwjaar 1986 hatchback kleur rood.

de wagen is maar 1 uurtje nodig en het betreft omgeving spijkenisse.

voor meer info 06-48676250

dus wie is zo vriendelijk :jerry

Die van mij is van '86 en rood maar staat een beetje ver van Spijkenisse.. anders was het voor mij geen probleem geweest..

Die van mij is van '86 en rood maar staat een beetje ver van Spijkenisse.. anders was het voor mij geen probleem geweest..

hallo mensen,

ik was door de drukte helemaal vergeten hierop terug te komen dus daarom nogmaals onder de aandacht brengen @ corsa gsi je hebt bericht terug

hallo mensen,

ik was door de drukte helemaal vergeten hierop terug te komen dus daarom nogmaals onder de aandacht brengen @ corsa gsi je hebt bericht terug

Terug
Naar boven