• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa a v6 project

Of hij is het even rustig alles op een rijtje aan het zetten en is niet 24 uur per dag online.

Zou wel een uber project zijn om dit voor elkaar te krijgen.

Nouja.. Als je aan je chassis een hoop moet verslijpen.. Zou ik toch andere opties overwegen.. Zoals een mv6 van een omega ( met irmscher/steinmetz compressor) of een goed opgevoerde c20let.. Is dan al wat vaker gedaan maar de kans is kleiner dat ze bij de rdw gaan zeuren...

V6 diesel zuipt weer minder in vergelijking met mv6 of c20let

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk

@ivartje wrote:V6 diesel zuipt weer minder in vergelijking met mv6 of c20let

ja dat klopt.. maar als het platform de kans van slagen vergroot bij de rdw heb je er wel wat meer dan op de weg dan een zuinige diesel zonder platen en goedkeuring van de rdw

en daarnaast kan een mv6 of of let best wel zuinig lopen als je er niet heel de tijd mee loopt te stampen.. hij hoeft tenslotte minder gewicht mee te sleuren dan waar de motor ooit origineel ingebouwd was

D8 ik ook maar mijn 3.2 zoop ook gwn 1 op 8 in n corsa b

kan er na beter worden volgens mij.. aangezien je motor dan op een minimum aan benzine nodig heeft om het gewicht van die corsa vooruit te trekken en alleen bij vol gas een hogere hoeveelheid nodig heeft

Terug
Naar boven