• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa a v6

er is een een nieuwe set op gekomen van gm maar kan nog niet kijken wat de schade is moet eerst het blok er uit maar ja er staat nog een kadett int hok heb snel even gekeken maar de uitlaat nokenas van de tweede bank was al 7 tanden ver sprongen en de riem nog heel snap er niks van hadden we ook al met de 2.5 het is klote maar wat doe je er aan :cry

koppakking van een Y32SE is sowieso een stalen en dat is die van een x30xe niet.

Zo te horen een spanner of looprol denk die het begeven heeft. Of de bout ervan.

Jack Omega hier op 't forum heeft dat ook een keer gehad met een originele dealer set

met x30xe, bout afgebroken bovenste rol..

koppakking van een Y32SE is sowieso een stalen en dat is die van een x30xe niet.

Zo te horen een spanner of looprol denk die het begeven heeft. Of de bout ervan.

Jack Omega hier op 't forum heeft dat ook een keer gehad met een originele dealer set

met x30xe, bout afgebroken bovenste rol..

laaten we het hopen dat dat het is en niet een fout van me zelf

laaten we het hopen dat dat het is en niet een fout van me zelf zal niet weten wat ik er verkeert aan kan doen maar ja je weet het nooit :???:

laaten we het hopen dat dat het is en niet een fout van me zelf

laaten we het hopen dat dat het is en niet een fout van me zelf zal niet weten wat ik er verkeert aan kan doen maar ja je weet het nooit :???:

Heb ik ook eens gehad met een Corsa 1.4, ding begon een olielampje te vertonen terwijl er niets met de pomp of het oliepeil aan de hand was, ineens ging hij uit als een kaarsje en is nooit meer aan gegaan. Distributieriem stond er eveneens een goed eind naast, bleek de bout van het nokkenas tandwiel finaal afgebroken te zijn dus einde oefening :cry

Heb ik ook eens gehad met een Corsa 1.4, ding begon een olielampje te vertonen terwijl er niets met de pomp of het oliepeil aan de hand was, ineens ging hij uit als een kaarsje en is nooit meer aan gegaan. Distributieriem stond er eveneens een goed eind naast, bleek de bout van het nokkenas tandwiel finaal afgebroken te zijn dus einde oefening :cry

heb weer eens een vraag,nu zijn we de kadett aan het schuren en zitten er allemaal kleine roest spikkels op het dak.(zo lijkt het)

wat kun je hier het beste tegen doen.?

tips :agent

heb weer eens een vraag,nu zijn we de kadett aan het schuren en zitten er allemaal kleine roest spikkels op het dak.(zo lijkt het)

wat kun je hier het beste tegen doen.?

tips :agent

hallo mensen daar zijn we weer met een paar foto s eindelijk is de auto na lang schuren en bij werken in kleur er volgen nog wel meer fotos want zijn weer aan het op bouwen

66517_2471596726603_1364677134_n.jpg

hallo mensen daar zijn we weer met een paar foto s eindelijk is de auto na lang schuren en bij werken in kleur er volgen nog wel meer fotos want zijn weer aan het op bouwen

66517_2471596726603_1364677134_n.jpg

zo het opbouwen is weer begonen het mooie werk er komen binnen kort nog meer fotos van de kadett v6 met astra gsi dashboard :thumb

zo het opbouwen is weer begonen het mooie werk er komen binnen kort nog meer fotos van de kadett v6 met astra gsi dashboard :thumb

Terug
Naar boven