• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa a v6

klote zooi waar kan ik nou de bouten mee vast zetten dat ze niet meer los trillen heb al heel wat geprobeerd de tandwiel van de nokken as

zijn beschadigd de spanrol 12 inlaat kleppen :cry

Je kan hem met Loctite vastzetten, die heb je ook in verschillende sterktes. Als je de sterkste neemt krijg je hem echt nooit meer los. Lijkt me wel raar dat ze los trillen als ze met het juiste moment zijn vastgezet.

Je kan hem met Loctite vastzetten, die heb je ook in verschillende sterktes. Als je de sterkste neemt krijg je hem echt nooit meer los. Lijkt me wel raar dat ze los trillen als ze met het juiste moment zijn vastgezet.

ik had bruine en blauwe loctite ook voor schroefborging maar ging dus toch weer los zal misschien wel nog wat vettig geweest zijn maar hebben weer een ander soort hebben net 12 inlaat kleppen besteld koppakking set besteld en ook nog een distributie set besteld kost wat heb je ook wat ;)

ik had bruine en blauwe loctite ook voor schroefborging maar ging dus toch weer los zal misschien wel nog wat vettig geweest zijn maar hebben weer een ander soort hebben net 12 inlaat kleppen besteld koppakking set besteld en ook nog een distributie set besteld kost wat heb je ook wat ;)

mooi klote net de kleppen los gehaald zijn de klep geleiders gescheurd :swear nu maar 1 vinden die dat voor ons kan op lossen

mooi klote net de kleppen los gehaald zijn de klep geleiders gescheurd :swear nu maar 1 vinden die dat voor ons kan op lossen

Let wel op de locktite hè!

Heb er meerdere gezien die willekeurig locktite kochten en er alle mee vastzetten

Alles ging los...

Wat bleek, hadden ze geen schroefdraad borging, maar schroefdraad afdichting...

Let wel op de locktite hè!

Heb er meerdere gezien die willekeurig locktite kochten en er alle mee vastzetten

Alles ging los...

Wat bleek, hadden ze geen schroefdraad borging, maar schroefdraad afdichting...

nou ik wist dus niet dat er een houdbaarheids datum op zat dat kan helpen eigen schuld dus

GVD de kadett hellemaal goed behalve de pappieren staat in duitsland dat hij gesloopt is mooie boel ze zullen zien wat ze bij de rdw konden doen en zegt die gek in het ergste geval krijg je hem niet op kenteken :fy1

nou ik wist dus niet dat er een houdbaarheids datum op zat dat kan helpen eigen schuld dus

GVD de kadett hellemaal goed behalve de pappieren staat in duitsland dat hij gesloopt is mooie boel ze zullen zien wat ze bij de rdw konden doen en zegt die gek in het ergste geval krijg je hem niet op kenteken :fy1

haaaaaaa kunnen morgen de papieren halen van de kadetttttttt weer een v6 op kenteken en we wachten nog steeds op de koppen van de 3.2 als het goed is zijn ze morgen klaar kan het feest weer beginnen met op bouwen :thumb

haaaaaaa kunnen morgen de papieren halen van de kadetttttttt weer een v6 op kenteken en we wachten nog steeds op de koppen van de 3.2 als het goed is zijn ze morgen klaar kan het feest weer beginnen met op bouwen :thumb

zo de koppen zijn binnen en heb vandaag de uitlaat kleppen in geschuurd :thumb

en ben weer begonnen met opbouwen dus bijna weer een monster op de weg :wors

zo de koppen zijn binnen en heb vandaag de uitlaat kleppen in geschuurd :thumb

en ben weer begonnen met opbouwen dus bijna weer een monster op de weg :wors

Terug
Naar boven