• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa a v6

Gaaf hoor ! mooi werk, en mooi ingebouwd. Ziet er echt keurig uit. :thumbup Zal leuk rijden een V6 in zo'n lichte wagen :D

[rquote=1854426&tid=141510&author=hobbie bop]ging zo vaag bij de rdw..alles nalopen.hij werd gewogen 940kg totaal en dat was het..

klein test ritje en het was klaar..

maar was zeer tevreden want alles is nieuw aan de auto.dat maakt wel een goeie indruk.

hij had wel eens anders gezien..

[/rquote]

Ja dat had ik dus ook. Ik had dan ook geeneens een testrit, en geen geluidsmeting. Alleen wegen. Ik had ook alles nieuw eropzitten, alle rubbers, slangen, etc. etc. en alles netjes mooi schoon alles, zonodig vers laagje lak, etc. alles nieuw, frist en strak, dus ze hadden 't snel gezien, was in orde allemaal en was zo weer buiten met complimenten goedkeuring :)

Ik deed 't trouwens gelijk met invoeren. Dus was 2 in 1 laat maar zeggen.

Gaaf hoor ! mooi werk, en mooi ingebouwd. Ziet er echt keurig uit. :thumbup Zal leuk rijden een V6 in zo'n lichte wagen :D

[rquote=1854426&tid=141510&author=hobbie bop]ging zo vaag bij de rdw..alles nalopen.hij werd gewogen 940kg totaal en dat was het..

klein test ritje en het was klaar..

maar was zeer tevreden want alles is nieuw aan de auto.dat maakt wel een goeie indruk.

hij had wel eens anders gezien..

[/rquote]

Ja dat had ik dus ook. Ik had dan ook geeneens een testrit, en geen geluidsmeting. Alleen wegen. Ik had ook alles nieuw eropzitten, alle rubbers, slangen, etc. etc. en alles netjes mooi schoon alles, zonodig vers laagje lak, etc. alles nieuw, frist en strak, dus ze hadden 't snel gezien, was in orde allemaal en was zo weer buiten met complimenten goedkeuring :)

Ik deed 't trouwens gelijk met invoeren. Dus was 2 in 1 laat maar zeggen.

[rquote=1854364&tid=141510&author=hobbie bop]dat kan we zijn aankomend seizoen wel te vinden op de airstrip drachten [/rquote]

mooi dan zie ik je daar vanzelf wel verschijnen. ik ben er zeker bij daar!!

[rquote=1854364&tid=141510&author=hobbie bop]dat kan we zijn aankomend seizoen wel te vinden op de airstrip drachten [/rquote]

mooi dan zie ik je daar vanzelf wel verschijnen. ik ben er zeker bij daar!!

heel netjes gedaan. ziet er allemaal netjes uit! respect hoor!

had alleen zelf gekozen voor andere velgen en de stickers van de zijkant gehaald

heel netjes gedaan. ziet er allemaal netjes uit! respect hoor!

had alleen zelf gekozen voor andere velgen en de stickers van de zijkant gehaald

smaken verschillen gelukkig..;)

hier ff een foto van ons wagenpark:D

DSC01612.jpg

schitterend

k hoorde het vandaag van hakkie

ik weet wat een c25xe en x30xe doet in een E kadett maar in een A corsa zal het echt niets normaal zijn zeg

top gedaan

schitterend

k hoorde het vandaag van hakkie

ik weet wat een c25xe en x30xe doet in een E kadett maar in een A corsa zal het echt niets normaal zijn zeg

top gedaan

Erg netjes gedaan.

De 1e V6 in NL zijn jullie niet, Dhr. Jan Meijer uit Schagerbrug rijd er al vele jaren mee. Hij hangt dat alles echter niet aan de grote klok.

Hij is af en toe te vinden op Zandvoort waar hij er dan mee aan het racen is.

Erg netjes gedaan.

De 1e V6 in NL zijn jullie niet, Dhr. Jan Meijer uit Schagerbrug rijd er al vele jaren mee. Hij hangt dat alles echter niet aan de grote klok.

Hij is af en toe te vinden op Zandvoort waar hij er dan mee aan het racen is.

Terug
Naar boven