• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa a v6

Echt netjes werk! Past allemaal net (niet)! :P

Vind alleen de einddemer niet echt wat, verder super bezig geweest!

Als je het goed gelezen hebt, was het plaatje voor het dempen van het lawaai voor de rdw. Ik zal zo snel mogelijk een nieuwe foto plaatsen dat het plaatje eraf is. ;)

Als je het goed gelezen hebt, was het plaatje voor het dempen van het lawaai voor de rdw. Ik zal zo snel mogelijk een nieuwe foto plaatsen dat het plaatje eraf is. ;)

Precies, maar dan nog hobbie bop, lekker boeiend, je moet doen, en op je auto zetten wat je zelf mooi vind toch !

Als ik mijn mening/smaak mag gaan laten gelden over de vele, motorisch leuk versleutelde auto's, blijf ik persoonlijk ook steken op bijv. m3 spiegels, en angle eyes waar ik niks mee heb. Maar ja, het is mijn auto niet, en een ieder moet ze er vooral opzetten als die het wel mooi vind, want daar gaat het per slot van rekening om !

Vind het een super gaaf A-tje die je daar hebt iig :D

Mooi werk, respect..

Precies, maar dan nog hobbie bop, lekker boeiend, je moet doen, en op je auto zetten wat je zelf mooi vind toch !

Als ik mijn mening/smaak mag gaan laten gelden over de vele, motorisch leuk versleutelde auto's, blijf ik persoonlijk ook steken op bijv. m3 spiegels, en angle eyes waar ik niks mee heb. Maar ja, het is mijn auto niet, en een ieder moet ze er vooral opzetten als die het wel mooi vind, want daar gaat het per slot van rekening om !

Vind het een super gaaf A-tje die je daar hebt iig :D

Mooi werk, respect..

als rdw opschiet met de kenteken toe te stuuren. kan die voor de apk. en moet beter weer zijn met al dat regen is er niks aan:D

als rdw opschiet met de kenteken toe te stuuren. kan die voor de apk. en moet beter weer zijn met al dat regen is er niks aan:D

[rquote=1856671&tid=141510&author=hobbie bop]Dhr. Jan Meijer uit Schagerbrug heeft hij deze wel op kenteken..?

wij zijn er trost op dat we dit voormekaar hebben gekregen..als 2 boerenpummels:P

meneer meijer heeft zijn recht om dat niet aan de grote klok te hangen,maar wij vinden zoiets voor jullie wel interessant..:thumbup[/rquote]

volgens mij niet, omdat hij hem toch alleen maar op het circuit gebruikt. is wel een leuk Atje met mooie uitbouw erop ook.

Terug
Naar boven