• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa a v6

vandaag de auto voor de apk gehad bleek het co te hoog..:swear

denk dat er maar een cat onder moet..:(

dan zal het probleem vast wel over zijn..:D

vandaag de auto voor de apk gehad bleek het co te hoog..:swear

[rquote=1865994&tid=141510&author=hobbie bop]vandaag de auto voor de apk gehad bleek het co te hoog..:swear

[/rquote]

Hoeveel te hoog?

Kan je niet even je lambda er af gooien, dan kan die er door als ongeregeld systeem en mag je meer co uitstoot hebben.

Zo doe ik het ook, kijk de regels er maar eens op na.

Staat ergens op de rdw site.

[rquote=1865994&tid=141510&author=hobbie bop]vandaag de auto voor de apk gehad bleek het co te hoog..:swear

[/rquote]

Hoeveel te hoog?

Kan je niet even je lambda er af gooien, dan kan die er door als ongeregeld systeem en mag je meer co uitstoot hebben.

Zo doe ik het ook, kijk de regels er maar eens op na.

Staat ergens op de rdw site.

lol, k denk al wat is dit nou, k maak een nick name en me echte naam staat hier?

wel leuk dat er meer mensen zijn met de naam harjan :P

lol, k denk al wat is dit nou, k maak een nick name en me echte naam staat hier?

wel leuk dat er meer mensen zijn met de naam harjan :P

[rquote=1866436&tid=141510&author=soepkiepe]lol, k denk al wat is dit nou, k maak een nick name en me echte naam staat hier?

wel leuk dat er meer mensen zijn met de naam harjan :P[/rquote]

Haha, naamgenoot dus? Kom je niet vaak tegen:) En dan ook nog met dezelfde passie!

[rquote=1866436&tid=141510&author=soepkiepe]lol, k denk al wat is dit nou, k maak een nick name en me echte naam staat hier?

wel leuk dat er meer mensen zijn met de naam harjan :P[/rquote]

Haha, naamgenoot dus? Kom je niet vaak tegen:) En dan ook nog met dezelfde passie!

[rquote=1866381&tid=141510&author=hobbie bop]

bij deze 2 filmpjes van de eerste ritjes,alleen nadeel dat het een 80 km weg is..;)[/rquote]

Je hebt wel durf zeg om zo hard te rijden op dat soort wegen.. en nog in het donker ook. In de veronderstelling dat je de weg(en) kent, maar toch, ik doe 't je niet na zo hard ! :o

[rquote=1866381&tid=141510&author=hobbie bop]

bij deze 2 filmpjes van de eerste ritjes,alleen nadeel dat het een 80 km weg is..;)[/rquote]

Je hebt wel durf zeg om zo hard te rijden op dat soort wegen.. en nog in het donker ook. In de veronderstelling dat je de weg(en) kent, maar toch, ik doe 't je niet na zo hard ! :o

Terug
Naar boven