• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa a v6

die motor stond al even te koop vandaar k t eigenlijk al beetje door had

maar hoezo DTA ? misschien rare vraag hoor

van daar. het is geen rare vraag deze 3.2 zullen we moeten chippen dat kost geld en in de toekomst zitten we te denken aan een compresor er op te bouwen en moeten we dan weer en als je dta hebt hoef je dan maar 1 keer

van daar. het is geen rare vraag deze 3.2 zullen we moeten chippen dat kost geld en in de toekomst zitten we te denken aan een compresor er op te bouwen en moeten we dan weer en als je dta hebt hoef je dan maar 1 keer

[rquote=1891893&tid=141510&author=hobbie bop]van daar. het is geen rare vraag deze 3.2 zullen we moeten chippen dat kost geld en in de toekomst zitten we te denken aan een compres$or er op te bouwen en moeten we dan weer en als je dta hebt hoef je dan maar 1 keer [/rquote]

heb je wel een goede levensverzekering :jerry

[rquote=1891893&tid=141510&author=hobbie bop]van daar. het is geen rare vraag deze 3.2 zullen we moeten chippen dat kost geld en in de toekomst zitten we te denken aan een compres$or er op te bouwen en moeten we dan weer en als je dta hebt hoef je dan maar 1 keer [/rquote]

heb je wel een goede levensverzekering :jerry

ok op die fiets haha

dan had ik het ook zo gedaan

maar op kenteken zetten hoeft bijna nie

niemand ziet het verschil haha

althans ik doe t niet straks met de 3.0

ok op die fiets haha

althans ik doe t niet straks met de 3.0

[rquote=1891997&tid=141510&author=jblfreak]ok op die fiets haha

althans ik doe t niet straks met de 3.0[/rquote]

dat klopt :P maar 3.2 liter op kenteken van een Corsa is toch wel de 53 eu waard :P haha

[rquote=1891997&tid=141510&author=jblfreak]ok op die fiets haha

althans ik doe t niet straks met de 3.0[/rquote]

dat klopt :P maar 3.2 liter op kenteken van een Corsa is toch wel de 53 eu waard :P haha

Die Astra heb ik een aantal jaar geleden gebouwd, tip in de kop is een vastzittende klepstoter, hoorde later dat na een tijdje warmdraaien de tik ook al weg was.

Die Astra heb ik een aantal jaar geleden gebouwd, tip in de kop is een vastzittende klepstoter, hoorde later dat na een tijdje warmdraaien de tik ook al weg was.

klopt als een bus heeft een mooi tyd gelopen en het tik was weg kon het direkt ook wel horen dat het een klepstoter was:angel

klopt als een bus heeft een mooi tyd gelopen en het tik was weg kon het direkt ook wel horen dat het een klepstoter was:angel

d0seb.jpg

:cry

Ik wens jullie veel plezier met die dikke 3.2:thumbup :thumbup :thumbup

Terug
Naar boven