• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa a v6

Deze corsa is rijbaar de garage uitgekomen in 2000 met c25xe

auto is opgebouwd door J.Meijer uit Schagerbrug (de man is niet zo handig met computers maar wel met zijn handjes :D daarom doe ik dit ff voor hem

motor moet over een tijdje plaats maken voor x30xe icm F28&sper en vrij programmeerbaar stuurapp

Hierbij nog wat foto`s

299062_183410531741159_100002166393669_379778_243857427_n.jpg
image5.jpg
image7.jpg
image6.jpg
image4.jpg
image3.jpg
image2.jpg
showroom.jpg

ps schade`s worden nog gemaakt / astra is ook van de zelfde man is na corsa opgebouwd en de volgende auto ligt al te wachten :thumb

Deze corsa is rijbaar de garage uitgekomen in 2000 met c25xe

auto is opgebouwd door J.Meijer uit Schagerbrug (de man is niet zo handig met computers maar wel met zijn handjes :D daarom doe ik dit ff voor hem

motor moet over een tijdje plaats maken voor x30xe icm F28&sper en vrij programmeerbaar stuurapp

Hierbij nog wat foto`s

299062_183410531741159_100002166393669_379778_243857427_n.jpg
image5.jpg
image7.jpg
image6.jpg
image4.jpg
image3.jpg
image2.jpg
showroom.jpg

ps schade`s worden nog gemaakt / astra is ook van de zelfde man is na corsa opgebouwd en de volgende auto ligt al te wachten :thumb

mooie foto's :thumb dat ze in de showroom mochten staan van hans ;)

astra ziet er ook alweer dikker uit als de laaste keer dat ik em gezien heb :wors :wors

mooie foto's :thumb dat ze in de showroom mochten staan van hans ;)

astra ziet er ook alweer dikker uit als de laaste keer dat ik em gezien heb :wors :wors

hier nog een paar fotos van onse auto
DSC02116.jpg
even de kleppedekksel vervangen en dan kom je dit boutje tegen had mooi wat schade kunnen geven

hier nog een paar fotos van onse auto
DSC02116.jpg
even de kleppedekksel vervangen en dan kom je dit boutje tegen had mooi wat schade kunnen geven

DSC02162.jpg
na heel wat denk werk en hier en daar wat vragen is hij toch aangesloten en nu hopen dat hij heel blijft met het testen :hmmz

DSC02162.jpg
na heel wat denk werk en hier en daar wat vragen is hij toch aangesloten en nu hopen dat hij heel blijft met het testen :hmmz

@DeXrave wrote:Deze corsa is rijbaar de garage uitgekomen in 2000 met c25xe

Hierbij nog wat foto`s

Dhr Meijer is ook een bekende van Corsa-NovaTuning :D

Terug
Naar boven