Tijdens de verhuizing van het forum is mijn tropic verwijderd :swear , gelukkig heb ik nog een backup kunnen vinden.
Helaas doen niet alle foto's het meer
En heb hem nu iets leesbaarder gemaakt door niet alles in 2 postst te zetten.
Hier begon ik mee ongeveer 5 jaar geleden...
Hiervoor heb ik eerst een witte Corsa A 1.2 gehad , Daarna een Witte Gsi Gekocht :
Bumpers (Tubberwareenz), gemonteerd.
Motorisch was de auto perfect, maar had hij had toch veel roest en na elke regenbui stond me corsa onderwater
Afgelopen zomer heb ik de gsi grondig ging nagekeken.
en kwam tot de conclusie : Helemaal rot
Ik Heb toen de keuze gemaakt, of ik laat hem opknappen, wat me een hoop geld en moeite ging koste. Of ik ga kijken voor een andere corsa.
Dat laatste werd het en heb op heb forum toen een andere(zwarte)corsa gevonden
Van wit naar zwart
En de mooie binnenkant
Witte Corsa Ondertussen Gestript en naar de sloop :-(
Rij ik Binnen 2 weken een lekke band, ja moest ik toch weer even de velgen er weer onder zetten, he wat rot ;-)
Nu Vond ik Me Corsa Toch wel een beetje HOOG op zijn poten staan, dus kon ik het niet laten om hem ook een beetje te verlagen.
Daarna ook me witte achterlichten weer gemonteerd
Ik Vond op de Sloop een Bumperlip paste (bijna)Perfect, Standaard Zij-spiegels Weer gemonteerd , en 1 armige wisser gemaakt.
Veerpootbrug, en Andere filter gekocht.
1 zij-skirt gespoten en, even kijken of het een beetje staat monteren komt wel als het beter weer word.
Helaas doen niet alle foto's het meer
En heb hem nu iets leesbaarder gemaakt door niet alles in 2 postst te zetten.
Hier begon ik mee ongeveer 5 jaar geleden...
Hiervoor heb ik eerst een witte Corsa A 1.2 gehad , Daarna een Witte Gsi Gekocht :
Bumpers (Tubberwareenz), gemonteerd.
Motorisch was de auto perfect, maar had hij had toch veel roest en na elke regenbui stond me corsa onderwater
Afgelopen zomer heb ik de gsi grondig ging nagekeken.
en kwam tot de conclusie : Helemaal rot
Ik Heb toen de keuze gemaakt, of ik laat hem opknappen, wat me een hoop geld en moeite ging koste. Of ik ga kijken voor een andere corsa.
Dat laatste werd het en heb op heb forum toen een andere(zwarte)corsa gevonden
Van wit naar zwart
En de mooie binnenkant
Witte Corsa Ondertussen Gestript en naar de sloop :-(
Rij ik Binnen 2 weken een lekke band, ja moest ik toch weer even de velgen er weer onder zetten, he wat rot ;-)
Nu Vond ik Me Corsa Toch wel een beetje HOOG op zijn poten staan, dus kon ik het niet laten om hem ook een beetje te verlagen.
Daarna ook me witte achterlichten weer gemonteerd
Ik Vond op de Sloop een Bumperlip paste (bijna)Perfect, Standaard Zij-spiegels Weer gemonteerd , en 1 armige wisser gemaakt.
Veerpootbrug, en Andere filter gekocht.
1 zij-skirt gespoten en, even kijken of het een beetje staat monteren komt wel als het beter weer word.