• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa A van Nova_C20xe & Corsa C!! :D Pics!!

23112009311.jpg

Dat ziet er bekend uit :thumbup

Wie heeft de aansluiting gemaakt die op het gas klep huis zit ?

Een paar tips:

- Volgens mij zit je LMM verkeerd om ( stroming richting, er staat een pijl op )

- De gaskabel houder kan als hij niet aangepast word tegen de plus pool van de accu aan komen, of heb je de accu verplaatst ?

gaskabel houder aanpassen? hoe bedoel je iets bij buigen ofzo? LMM hebben we weer goed gemonteerd:D Goed opgelet freek:P Alleen nou lektie olie via het carterpan,, als je van boven kijkt is er links onderin een gaatje daar lektie.. heeft die gat een functie?

Ik weet even niet welk gat je nu bedoeld, misschien kun je er een foto van maken.

De gaskabel houder heb ik moeten aanpassen om te voorkomen dat hij de accu pool aanraakt, kijk er maar eens naar als de motor kantelt.

Brandstof tekort:( Astra 2.0 16v Brandstofpomp onderweg:angel ook misschien een brandstofdrukregelaar van sw16v:angel:thumbup

das kut.

dat word je blokje eruit pakken.

werkt 10x beter dan liggen te kutten onder de auto.

distributie eran, pan er af, aanzuigbuis eraf, achterplaat van distributie eraf...

en dan pas kun je de pomp zelf los gaan maken...

succes...heb het zelf ook een keer gehad:thumbdown

erm.. let nou geen mens op pakkingen en keerringen?! stamp alles nieuw ertussen als je m lost hebt.

mijne lekt niet or, had m niet voor niets een paar weken aan de motorbok hangen.

sjoerd.. die van jou was in principe bekent, t was je ook geadviseerd om m na te lopen omdat ie nat was.. (even ervan uitgaande dat t de motor is die je by youri op had gehaald)

Opel Kamp heeft verkeerde keerring meegegeven dus morgen verder:S de pomp was verder goed geen lekkage aan de keerring en de pakking.. 1 heeeelee kleine barst liet de olie gaan als de motor warm was:mad: maarja nu komt het hopelijk goed..

bij mij brak je oliefilter adapter plaat van me blok af toen ik net alles had vernieuwd cilinderkop + alle toebehoren :P

dus toen werd ik ook helemaal gek snel even naar de plaatstelijke sloop :P daar oliepomp eraf gesloopt en er in gezet savonds draaide hij nog ,

maar in een corsa nog minder plek :(

sterkte man ;)

origineel gepost door mayhem

erm.. let nou geen mens op pakkingen en keerringen?! stamp alles nieuw ertussen als je m lost hebt.

mijne lekt niet or, had m niet voor niets een paar weken aan de motorbok hangen.

sjoerd.. die van jou was in principe bekent, t was je ook geadviseerd om m na te lopen omdat ie nat was.. (even ervan uitgaande dat t de motor is die je by youri op had gehaald)

was niet dat blok;)

dat blok hen ik ingebouwd en gewoon mee gejaagd, had geen tijd om na te lopen.

heeft nooit gelekt of iets

Ik heb heel wat xe-tjes gehad inmiddels:jerry

Terug
Naar boven