• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa A van Nova_C20xe & Corsa C!! :D Pics!!

Opgelost zonder de motor uit te pakken:thumbup wat we hebben losgehaald : spruitstuk, carter, distibutiekap, distributie zelf, nokkenastandwielen,plaat weg achter de tandwielen, en de pomp:D met veel dank aan Jacky:thumbup:thumbup

12122009333.jpg

12122009336.jpg

12122009335.jpg

12122009334.jpg

:angel

Dankje, de gsi grill komt er zeker in :D na de RDW komt een nette Gsi bumperset met grill, smoke koplampen/ knippers, irmscher achterlichten.. Allemaal al klaar liggen alleen de bumperset moet gespoten worden,, Ondertussen ook de motorkap met de luchthapper boos lassen en semi-strak klep achter maken ook gelijk laten spuiten:D Nu effe rustig aan rond genieten:angel:thumbup

Ik kom nu net van de RDW met sg-C20xe en hij is helemaal GOEDGEKEURD!!:thumbup:D

Afspraak was om 8:50 en om 9:30 stond ik buiten,, Auto weegt 840kg, Ik ben er

heen gegaan met orginele remmen (van 1.3s) simons groep A uitlaat (63,5mm) en natuurlijk de lexmaul.. Voor mensen die willen keuren met lexmaul: Schutbord netjes weghalen..!! Remmen vroeg hij alleen naar geen remtest dus voor mij.. Geluidstest was net :thumbup zei de keurmeester en hij heeft nog een proefritje gemaakt:D Mja ik krijg de papieren binnen een paar dagen dat was de belangrijkste:thumbup:D

Foto's volgen nog..

Terug
Naar boven