• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa A van Nova_C20xe & Corsa C!! :D Pics!!

Nou zit ik met een probleem wat ik zwaar irritant vind,, Mijn contactslot en mijn deuren hebben verschillende sleutels,, Hoe kan ik het voormekaar krijgen dat ik 1 sleutel gebruik? Of moet ik het hele stuurkolom+deursloten veranderen?

sloten gaan veel makkelijker.

Je kan ze helemaal uit elkaar halen en je moet bij de dealer niuwe kleine plastic borgringetjes halen en dan kun je de sloten opnieuw coderen.

Meteen alles in het vet en ze zijn weer als nieuw.

Beetje pielwerk maar wel goed te doen.

Foto's van de kineet:o echt jammer datie in de eerste sprint opgaf:(

29052010497.jpg

29052010496.jpg

En nog een paar foto's:

Mijn Corsa:

24052010485.jpg

Matzwarte van SG-C20xe

24052010486.jpg

Mijn oude TR:thumbup

srggsg.jpg

mvg,

Ja de eerste x meesprinten en door al de drukte(bezig met de matzwarte) is het uit mijn gedachte ontsnapt.. Vermogen weet ik zo niet precies maar wel genoeg in ieder geval.. Iemand nog kineet tekoop? 22tands

mvg,

deze week ook nog maar wat reserve kineten halen.

Ik rij altijd die aan de versnellingsbak kant kapot. buitenkant nog nooit stuk gehad

22 tanden aan de wiel zeide ?

De kineet aan de versnellingsbak kant is 22 tanden, de wiel zeide is toch gewoon 28 tanden ?

Terug
Naar boven