[rquote=1823710&tid=113115&author=carlover]hmmm,dan hebbe ze toch geen gas gegeven.
ik geloof veel,maar een echte sierra cosworth zie ik je met een c20xe tje niet eruit rijden.zelfs niet als hij in een 700kg corsa ligt.
[rquote=1721956&tid=113115&author=Nova_C20xe
[USER=160523]@pastry[/USER], Dankje Pastry, Ja tegen een sierra cosworth met 340 pk

, m3 allebei achter mij gelatenking:
[/rquote][/rquote]
Ok dan heb ik voor jou een bewijs

en gas geven heeft ie kerel zeker gedaan, omdat hij al mij niet mocht op een of andere reden,,
Re: Report Meeting 4 Juli '10
Daarna hebben we kort overlegd, en zijn we in groepjes via de Avia naar Oldenzaal gereden, hier hebben we nog onbeperkt kunnen sprinten. Zeer veel mooie sprints gezien, het was goed om te zien dat er weer veel mensen actief waren! Nova_C20XE heeft Berry er zelfs nog uitgetrokken, publiek ging uit zn dak toen dat gebeurde! Jammer Berry, word tijd voor een upgrade?
bron: out siderz punt nl
om te kunnen zien moet je aanmelden
ook nog in de topic van Vinnie (neef van Freek?) Die weet het ook wel
1 van de A corsa's die er tegenwoordig komen, heeft Berry (witte cosworth) er uit gereden
Ik denk dat je vast mag beginnen met je logo
In die corsa ligt ook een C20XE
En Jurgen die weet het ook, die heeft zelf aan gesleuteld (de zwarte cosworth die in assen aant sprinten was)
@Piele: Het is al geregeld ik heb 2 nieuwe:angel Ik moest APK erop hebben ik wil geen boete

en tja kon nie anders, ik krijg mijn roze papier weer 30 dec :thumbup