• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B 1999 1.2.16v Branschade is Klaar/Gevonden Totaal los

ben er gewoon stil van. :wtf :swear

wat een ongeloofelijke klote streek. :swear

als je dit van te voren had geweten was je er nooit aan begonnen.

al die energie , tijd en plezier die je in die corsa hebt gestoken om hem

weer in topconditie te krijgen in 1 klap weg geveegd. :fy1

dit ga je dus nooit meer doen. :vertag

aangezien je de corsa niet meer terug wilt opbouwen hoop ik

dat je nu je 100% op je nieuwe project stort. :jerry

en natuurlijk veel beterschap voor je vader. :thumb

Er is dus precies mee gebeurt als ik dacht de vorige eigenaar kennende was t eerste wat bij me opkwam toen ik zag dat hij gestolen was zonde van alhet werk dat je hebt gedaan andreas hij is dan ook niet van de weg gedrukt maar zelf gecrashed natuurlijk ...

Andreas.Berger, ik lees i.v.m. vakantie nu pas het hele verhaal. Wat een grote mongool die gast die de corsa heeft gesloopt. Heb je verdomme zoveel tijd in die auto gestopt, tref je een regeling met dat figuur, flikt ie je dit :argue

Vind het nog steeds erg knap dat je de corsa een tweede leven hebt gegeven. Vind het diep treurig dat het helaas zo moet eindigen.

Kun je sowieso de Corsa niet terug halen, dan heb je nog iets. Als die persoon in de schuldsanering komt kun je naar je centen fluiten. Ik weet dit helaas uit ervaring van een goede kennis.

Misschien kun je dan de Corsa met schade verkopen er zijn er hier op het forum die de auto misschien kennen en er wel de ruimte voor over hebben. Zou eigenlijk zonder zijn als deze mooie auto gesloopt wordt.

Succes met de afwikkeling.

Terug
Naar boven