• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B Aanrijding

Onderbroekie

Post veel
Sjonge jongen na 10 maanden is het weer raak aanrijding op de snelweg vlak voor een tunnel, knalde zo op een station wagen aan, volop de trek haak. Idioot voegde zomaar toe.

Hieronder resultaat

Gelukkig hebben we nix opgelopen.

Kopie%20van%2014072010023.jpg

Altijd scherp blijven he, ze kunnen beter achterop knallen dan dat jij erop vliegt.

heeft ie toegegeven dat ie schuldig is.

Willem

Heb op ebay.de gekeken naar een steinmetz grill maar kon nix vinden wie o wie kan mij wat advies geven waar ik zelfde grill kan halen bij de vod?

origineel gepost door mattemaker

foto doet niet..edit nu wel maar ben blij dat er niks is..

Nu weer wel :D alleen een beetje te groot

origineel gepost door wim-v6

Altijd scherp blijven he, ze kunnen beter achterop knallen dan dat jij erop vliegt.

heeft ie toegegeven dat ie schuldig is.

Willem

Nee, was mijn schuld volgens de politie die achter mij aan reed, en volgens de verzekering..

origineel gepost door mattemaker

ff rondje sloop bellen.. misschien alles in de kleur te vinden..

Ik ga morgen langs de sloop hier in DH, en naar de VOD ff kijken wat ze ervoor vragen, er moet zowieso nieuwe koplamp gezet worden, radiateur, fan ,bumper.

origineel gepost door DarkNL08

Godver wat klote man!!!!

succes met de hele zaak..... :(

Altijd die andere mensen ook die niet opletten GRRRRR!! :argue

Jaa, tis balen ga nu flink dalen qua premie, dus moet nu meer betalen.. kan alles lopen zeggen maar tis gebeurt.. rond een uur of 08.00 gebeurde het..

origineel gepost door wim-v6

Sloperij Opdam in Valkenburg Z-H heeft HEUL VEUL voor de Corsa-B!!

Willem

Tnxs Willem, ik ga er denk ik morgen naar toe, hebben toch een leen auto gekregen

origineel gepost door koekwous

Vervelend joh! Schade valt denk ik toch best mee. Niks krom?

Mwaaaa, bumper krom, bumperbalk, radiateur, de fan van de radiateur. Koplampen,grill naar de mallemoer...

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

zit niet voor nix een rem in je auto

grilletje op een meeting kopen

als je met 100 rijdt en je voor ligger die voegt in en zit zodanig voorop je voorkant en die remt in 1x dan is het klaar hoor weet niet van jou.. vooral met een trekhaak.

Naja gelijk wijze les geleerd toch? Mede-bestuurders niet vertrouwen en veel meer afstand houden... Das de enige manier om je auto heel te houden tegenwoordig.

Ze voegen zonder te kijken vaak gewoon in, remmen als ze dat leuk vinden.... Sommige trappen hard op de rem om toch nog naar rechts te kunnen vliegen voor de afslag. (Randdebielen als je 't mij vraagt...)

Heb zeker me les geleerd, maarja nu wachten tot maandag wat er gaat gebeuren... dat maakt me kop best wel vol eerlijk gezegt.

origineel gepost door Aapje

Naja gelijk wijze les geleerd toch? Mede-bestuurders niet vertrouwen en veel meer afstand houden... Das de enige manier om je auto heel te houden tegenwoordig.

Ze voegen zonder te kijken vaak gewoon in, remmen als ze dat leuk vinden.... Sommige trappen hard op de rem om toch nog naar rechts te kunnen vliegen voor de afslag. (Randdebielen als je 't mij vraagt...)

Terug
Naar boven