@trashmetal wrote:Is wel jammer dat je van het ene roestbarrel in het andere beland
Maar...
tja, dan moet je van te voren goed geinformeerd, en/of evnetueel met een kundig persoon een auto gaan kopen...
De corsa's B tot 1996 zijn gewoon een drama wat roest betreft.
Vandaar dat mijn Combo toen ook minimaal een 1997 facelift moest zijn!!, daar zijn een flink aantal punten aan verbeterd namelijk:
Chassisbalkjes VOOR
Chassisbalkjes ACHTER (heeft de Combo niet)
Dorpels
Wielranden
Krikpunten voor
Veerschotels achter (heeft de combo niet)
Binnenschermen achter
Achterplaat achter de bumper
Wel had ik dat het combo bakje bij het achterwiel wegrotte, keek zo tegen de Corsa dorpel aan haha.... (Welke overigens geheel vrij van roest was)
Ook de Motorkap kon er wat van, evenals de achterdeuren, en uiteraard het losse dakje (spoiler)
Zwakke punten van de Facelift zijn dan nog:
Onderste Radiateurbalk
Motorkap
Achterklep
Willem
Maar...
tja, dan moet je van te voren goed geinformeerd, en/of evnetueel met een kundig persoon een auto gaan kopen...
De corsa's B tot 1996 zijn gewoon een drama wat roest betreft.
Vandaar dat mijn Combo toen ook minimaal een 1997 facelift moest zijn!!, daar zijn een flink aantal punten aan verbeterd namelijk:
Chassisbalkjes VOOR
Chassisbalkjes ACHTER (heeft de Combo niet)
Dorpels
Wielranden
Krikpunten voor
Veerschotels achter (heeft de combo niet)
Binnenschermen achter
Achterplaat achter de bumper
Wel had ik dat het combo bakje bij het achterwiel wegrotte, keek zo tegen de Corsa dorpel aan haha.... (Welke overigens geheel vrij van roest was)
Ook de Motorkap kon er wat van, evenals de achterdeuren, en uiteraard het losse dakje (spoiler)
Zwakke punten van de Facelift zijn dan nog:
Onderste Radiateurbalk
Motorkap
Achterklep
Willem