• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa b c14se motormanagement ging aan en auto houd in

@John Opeltje wrote: ja dat klopt ben er mee bezig software heb ik al alleen nog zoon ding bestellen haha ik weet niet precies welke ik moet bestellen? weten jullie dat?? eventueel foto's hier van??

John,

Ik heb er nog een liggen, met software versie 8/2010 erbij. Mag weg voor 45 exc. verzenden. Pm maar bij intresse :)

Voor je foutcode: Ook mogelijk dat je gasklep vies is, veel voorkomend kwaaltje...

hallo ja ik had de gasklep al schoon gemaakt en stekkers en alles gecontroleerd,

en toen heeft de mm lampje niet meer gebrand, tot vandaag weer en ging paar seconde aan en toen ging die weer uit??

ik snap er niks meer van

en straks had ik getankt en ik wil weg rijden en ik raakte het gas pendaal niet aan ging die van zelf in de toeren en zakte weer terug en viel bijna uit??

iemand dit ook mee gemaakt??

zoals hier boven al vernoemd door (richardscheaks) de smoor positiesensor omdat hij nou wel wat trager reageert op gasreactie enzo,

ik hoor graag van jullie!

John

jah ik heb het meegemaakt... kan er zelf alleen niks aan doen... blijkbaar was er iets mis bij de motor... en konden ze er bij de garage moeilijk bij... nu komen ze met een verhaal dat mn tank er vuil was... en dat ik er af en toe een of ander reinigingsmiddel in moet gooien... bij mij wou de auto helemaal niet meer heel irritant als je voor het stopligt staat en je auto kapt ermee... maar is voor mij nu even afwachten of dat het echt is krijg hem morgen terug...

Terug
Naar boven