• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B- C20XE R1 Carb'd - FILMPJE DAF2011!!-

Beunen! Helaas is de lasser niet zo vlot met mijn kopje. Die kerel ziet tegenwoordig alleen de grote klussen en het grote geld. Dus zon klein klusje als wat ik voor hem had laat ie dan ook maar ff liggen.....:cry

Als ik het zelf had gekunt had ik het zelf gedaan, heb een hekel aan om op zoiets te wachten.

Ff iets gedaan aan de backplate...De onderste rij boutjes in die strip ga ik ook overboren, die strip komt dan te vervallen :D

20052008056.jpg

20052008057.jpg

En de bak er achter, in de bak komen alu hoekprofieltjes (worden aanéén gelast, zodat het 1geheel word).

Op de plaat moeten ook hoekprofielen komen, zodat ik het tegen elkaar kan bouten (met kit of iets er tussen)

20052008058.jpg

Was zelf begonnen aan de in en uitlaatflens, maar zo zelf is dit voor mij geen doen.

Heb niet het juiste gereedschap in huis om de poorten er uit te halen.

Dus heb de in en uitlaat pakkingen meegegeven aan iemand die ze voor me cnc gaat frezen :D

Begin volgende maand staat het motorblok klaar voor inbouw!

Moet nog heel veel gebeuren, ben in de schuur bezig met kleine pruts dingetjes die later wel belangrijk zijn. Op mn vrije zaterdagen ben ik ook nog druk op het werk met een heel ander project :P namelijk mn suzuki samurai terrein monstertje :P Gisteravond hebben we er nog even aan gebeund, een Spoa constructie gemaakt en alle gaten dichtgelast....Voor de geintereseerden heb ik wel foto's.

Maar goed, krijg het nog druk met de Corsa maar hij moet gewoon rijden! Ben echt donders beniewd naar hoe die lopen gaat op carbjes

Zo staat ie er vandaag bij, op de backplate 4 hoeken geplakt en gepopt, en met vloeibare pakking de bak er achter geplakt. Hij is perfect luchtdicht, ook de alu plaat zelf.

Als het los moet moet gewoon de pakking doorgesneden worden.

Nu nog opzoek naar een goedkoop filtertje met een haakse of 45 graden aansluiting er aan van 65mm :D

15062008065.jpg

15062008066.jpg

king:

Ik zoek een leuk goedkoop filtertje, met een aansluitbocht van 45 graden.

Geen apparte aansluitstukken/buizen/slangen.

Iemand een adresje?

gewoon een siliconen slang met een bocht van 45 graden ertussen...

samco bochtje kun je zo bestellen..

Ziet er verder goed uit dennie..

ik ben erg benieuwd naar het geluid als dit straks loopt.. :D

Heb vandaag mn kop weg laten brengen naar MRC.

Voor vlakken, kleppen + zittingen slijpen enz. enz.

Komen bronzen klepgeleiders in:wors.

Donderdag is ie klaar, dan kan die weer gemonteerd worden. Moet nog een koppakking bestellen en wat kopbouten.

Inlaatje wordt volgende week.

Hey Dennie,

Hij gaat super man!

Geweldig

Dus donderdag krijgen we weer :kewlpics

Lijkt me wel gaaf deze een keer in het echt te zien :thumbup

Jah ik laat mn kop door iemand ophalen. Weet nog niet of er fotos komen :P ben donderdag zelf niet thuis....

Als ie klaar is moet je maar ff in Elburg kijken ;)

Volgend jaar maart staat er een (half) dagje zandvoort in de planning :D:D

Hoop dat ik de auto dit jaar nog helemaal goed rijdbaar krijg......

Wil hem weg hebben voor het huis, ding gaat een loods in waar ik hem helemaal klaar maak.

origineel gepost door Fearless

Heb vandaag mn kop weg laten brengen naar MRC.

Jij laat dat gewoon doen..:kewlpics

Goed bekeken.. ;):P

Terug
Naar boven