• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B- C20XE R1 Carb'd - FILMPJE DAF2011!!-

Vanaaf de bumper klaar gemaakt en de linker zijscherm..Morgen motoruimte klaar maken en spuiten.

Moet nog een stuk gaas hebben voor achter de bumper en een setje verstralers voor in het open stuk.....

Maarja morgen weer ff flink er tegen aan, auto moet nu toch echt een keer in kleur komen te staan..dan kan ik hem afbouwen...

Mischien dat ie straks wel eerder af is als gepland :vertag

de carbjes?

Als de Corsa b zover is dat de motor van me A corsa over kan....en hij rijdt....dan moet ik tijd maken om de kop te wisselen met de carbjes er op.

Kennis van me die het spruistuk wou maken heeft zijn werkruimte een beetje verneukt....beetje brand geweest:thumbdown

Dus voorlopig wacht ik nog ff.

Eerst de Corsa b zover maken, 2 dingen te gelijk doen...kan wel, maar is niet makkelijk :P

Me pa aan het spuiten...

En klaar, mischien nog 1 keer er over heen, maar dat mag later wel.

Hebben maar besloten om de hele auto te doen met het spuitpistool, omdat dat gewoon net wat mooier wordt dan met de roller:D

Ik ben er achter hoe ik hem het strakste kan spuiten, gewoon beetje dik aan mengen....Spuiten...drogen....scotch er over....en weer spuiten....Zo wordt het mooier strak dan als je het 1 keer spuit.

:thumbup Top verf dirk

Verf is een apparte coating, wat het precies is moet je dirk vragen.

Heb 5 liter van hem gekocht.

Heb met scotsh brite van 3m (rood/paars) de originele lak gewoon opgeschuurt...tot dat het niet meer spiegelt......daarna ontvet met therpentine....

Verf gemengt met therpentine, en in een onderbeker de boel gespoten. (bovenbeker was mooier geweest maar ook prijzig;))

Gisteraaf...

zijschermen klaar, ingepakt en kunnen er weer op....maar eerst de rest afmaken.

Deur is nu gespoten...zaten wat krassen in wat ik geplamuurdt heb....

Zal de deur wat meer dan 2 keer moeten onderblaffen omdat het plamuur zoiezo al door de 1e laag heen schijnt.

Bumper is nu voorzien van gaas, van de week komen er verstralers, deze maak ik in/achter het gaas.

Nu maar weer is verder.....

En wat foto's vers van zonet...

Edit:

Kloterig imageshack....nu maar anders probere:

05092007132.jpg

05092007133.jpg

05092007135.jpg

Terug
Naar boven