Vandaag weer niet zoveel gedaan...
Beetje bedrading getrokken, antennekabel....zekeringkast gemaakt.
Hierop zit een constante stroom.
Daarop sluit ik diverse dingen aan voor in de auto, zoals de centrale vergrendeling endergelijke.
Ben ook ff aan het stoeien geweest met de bedrading wat ik los bij het dashboard heb.
Geloof dat daar heel wat draden en stekkers naar de diverse motoronderdelen lopen???
Daar kunnen dus weer heel wat draadjes af
Komt wel een radio in, maar alleen bedrading voor 2 speakers in de deuren. Achterin geen speakers, daarom ook achterspeaker draden er uit gehaald.:thumbup
Zekeringkastje + relaishouder (voor centrale vergrendeling, mistlampen, stoelverwarming/massagestand enz...)
Dat bosje draden daarachter is voor later...om eventueel nog wat andere dingen aan te sluiten.
Knopje voor de kofferklep aan de b-stijl gemaakt, bedrading loopt voor de ruit langs. Maar boeit nietzoveel
Alle bedrading is gesoldeerd, overal een hoes omheen zodat er later geen storingen kunnen komen door doorgeschuurde bedrading.
Heb ipv de 4 puntgordels een setje 3 puntsgordels aangeschaft met een rolmechanisme achter, omdat ik de auto ook af en toe pak voor op de weg. Dan is het wel makkelijk om een beetje beweegbaar te zijn.
Next week:
Nog meer bedrading wegknippen, verlichting en dergelijke voor aansluiten....kabels leggen....
Mischien even met de deuren bezig....Alu plaat er over maken en de deur van binnen wat lichter maken:vertag
Is nog genoeg te doen iig....hoop dat ik binnenkort dat spruitje binnenkrijg....dan kan het echte werk beginnen:afro