Hahahah was mooooi!!!
De heenweg niets aan de hand, gewoon normaal gereden.
Parkeer ik de auto op de paddok, rook onder de kap!
Koelwater aan de kook!
:swear:swear
Daar ging het plan om te gaan racen......
Dr was een anwb bus aanwezig, die man heeft ff snel gekeken.
Hij adviseerde me om de thermostaat er maar uit te halen...Maar hij vond het niet verstandig om te gaan racen:cry
Hoe het koelwater aan de kook komt? ik weet het niet, koppakking is nieuw, thermostaat is nieuw (82 graden geval) koelvin werkt..........al blijft ie draaien en maakt ie het water niet veel kouder.
Ik moest en zou toch over de baan knallen, dus heb de thermostaat verwijderd en heb de koelvin doorverbonden. Kachel op stand warm en laten blazen.......En zo ging ik de warmup in. BLOEDHEET in de auto
De warmup was echt drama, ik heb nog nooit op een circuit gereden en ik ken de auto niet bepaald.
Heb iedereen maar voor laten gaan (weet niet precies of ik dat goed gedaan heb, maar heb geen boze mensen naar me toegehad dus het zal wel goed zijn geweest)
Lekker rondjes gereden om de baan te verkennen in de warmup, eindelijk de finish vlag in zicht...Ff stoppen en afkoelen.
Koelwater was nog goed en niet aan de kook dus kon ook wel voor de finale nog een keer mee
Toen was het tijd voor de finale...
Dit ging voor mijn doen 10 keer beter en sneller!
De bochten kon ik harder door en ik kreeg ook een beetje door waar ik remmen moest. Ik durfde nu ook meer gas te geven:jerry
De banden gilden het lekker uit en het ging allemaal goed.
1 bocht gebeurde er iets wat ik niet verwachte....de New Kids Manta reed achter me......
de auto begon te glijden, overdwars! het gras kwam steeds dichter bij....ik dacht dit wordt rollen!!! Gelukkig niets aan de hand en na dat de Manta voorbij was weer vrolijk door geknald.
De laatse 4 ronden kreeg ik de auto niet meer in de 2, dit was een beetje drama in de Geert timmer bocht.
Die heb ik dus ook zoveel mogelijk in zn 3 gereden, al heb ik wel proberen dat ding in zn 2 te trekken daar. ZONDE!
Gelukkig geen problemen met het geluid gehad
Ondanks de problemen met de wagen toch nog leuk geraced....en ben nog thuis gekomen ook
Moest de versnelling opnieuw afstellen en we konden weer.
Dat MTECH schakelmechanisme is echt :swear:swear:swear!!! Te strak en komt tegen het stuurhuis aan.
Incar video's zijn er niet:cry De camera viel uit bij te veel herrie of weet ik het.........echt jammer. Wou mijn glippertjes wel eens weer zien.
Foto's en video's van anderen, graag hier posten....zou ik super vinden! Ben zeer benieuwd!