• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B- C20XE R1 Carb'd - FILMPJE DAF2011!!-

origineel gepost door Fearless

Nou niet echt, het is maar een auto......

Enigste wat ik jammer vind is dat ik het weer maken moet :angel

het werk eraan is altijd kloten. Had het ook met men E kadett GSi.. radio gejat, ruit deruit dashboard kapot. Die radio intresseerde me niks maar had weer werk met herstellen.. daar baalde ik mee van :jerry

Verder uiteraard zonde van de Corsa... Maar gelukkig is het matzwart en hoef je niet naar een dure spuiter :P Ook altijd fijn dat je er zelf niks aan over hebt gehouden. Die kerel met ze nekpijn moet niet ouwehoeren. Zo'n stoere bouwvakker kan toch wel wat hebben

Damn dat is pech hebben, gelukkig is 't meeste schroef werkzaamheden en de kleur kan je nu aan gaan passen aan je Record......Maar 't blijft balen:thumbup

De tijd winst wat je boekte op je Record, gaat er nu weer van af.

Als iemand je na de vakantie vraagt wat je de hele vakantie gedaan hebt....gesleuteld:angel

Succes kerel, TetSuo

Was zon tuinier vent....

Ik kan me voorstellen dat je van een klap vanachter wel naar voren schiet. Maar dit ging zo hard nog niet, ik ging immers naar zn 2...heb een keer 30km/h gereden hooguit.

Zn baas moest nog de bus komen halen, omdat hij mee met de ambu moest.....

Ik en mn maat hebben nix, ik voelde ook helemaal niets van de crash, we zaten dan ook gewoon in de 3 puntgordels. Heb alleen snijwonden van het glas ruimen, snel de weg weer vrij gemaakt voor het overige verkeerd.

nog aardig opgekruld zo.

word beetje knutselen om koplamp er weer lekker in te krijgen denk ik

ben zelf ook eens op zoon zelfde punt gereden, alleen dan precies in het midden van mijn auto.

maar bij was het niet mijn schuld, die vent schoot voor me de rotonde op, en ik toererde.

waarna ie et nodig vond om net bij het afslaan vol op de rem te gaan staan.

was een poolse bouwvakker, beetje de huid volgescholden, meegereden naar zijn werkplaats en baas.

en wel mooi 150euro in de handen gekregen :wors

is ecgt schoeld van mijn collega?:jerry ja wat denk je zelf.

gaf wel erg makkelijk geld, denk dat ie geen verzekering en politie erbij wou hebben:P

Mijn baas is ook van achter aangereden op de aanhanger...

Was niets aan te zien.

Is voor 50% afgekeurd van wegen een wiplash.

Aanhanger en trekhaak geven niets mee alle kracht komt op de bestuurder.

Maargoed daar ben je voor verzekerd.

Wees blij dat je hem omgekeurd heb.

Anders had je wel een groot probleem kunnen hebben.

Waarom had zijn bijrijder dan nergens last van?

Lijkt me dat die dan ook wat germerkt moet hebben!

Die voelde zich kiplekker....

Het is dat ik naar zijn deur toe liep om te zeggen dat ik hem geraakt had, anders was ie volgens mij zonder kijken door gereden. Maar zijn collega stapte al eerder uit.

De agent heeft mijn nummer, als die kerel wel wat heeft belt ie me op.

Agent heeft niet eens gekeken onder de kap. Hij dacht alleen dat ie totall los was.......echt niet :P:jerry

Het koplamp ophangpunt is wel vervrommeld...daar las ik gewoon een ander stuk op. Voor de rest heeft ie niets.:agent

Whahahahahhahahhahahahhaha :P

:wors:wors:wors

Neeh die balk heeft niets te lijden gehad:D

Morgen ff wat dingen van de sloop trekken, alles komt weer goed.

Motorkap ga ik nu wat leuks mee doen, aangezien die toch opnieuw in kleur moet...

Hey Fearless! Ik heb je wagen gisteren nog langs de weg zien staan. Ik dacht nog, het zal Fearless toch niet zijn he?

Was even na vijven, vlak onder de viaduct afrit noord, right?

Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen. Wel zonde van die vreselijk gave bak.

origineel gepost door McKaamos

Hey Fearless! Ik heb je wagen gisteren nog langs de weg zien staan. Ik dacht nog, het zal Fearless toch niet zijn he?

Was even na vijven, vlak onder de viaduct afrit noord, right?

Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen. Wel zonde van die vreselijk gave bak.

Klopt daar bij de mac vlakbij.

Maar goed heb nieuw spul binnen, van het weekend ff klaar maken zodat ik volgende week weer kan rijdenking:

Als de Rekord klaar is ga ik minder km's maken met de corsa :P Nu is het meer voor de leuk...

Ik heb eigenlijk zelf ook helemaal geen auto nodig, ik kan op de fiets naar mn werk:jerry

Ben nu bezig met de Corsa, het voorscherm even spuiten en een nieuwe koplamp regelen. Van het weekend wel klaar :wors

Terug
Naar boven