• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B GSI project #14-X20XEV

@robert_corsa wrote:gaat heel lekker zo te lezen.

alsof het niets is.

Was het maar zo! Je bent voor 40% aan het sleutelen en voor 60% aan het puzzelen hoe je bepaalde dingen op moet lossen. Maar da's op zich wel een hele uitdaging. Gelukkig kun je voor 80% je info gewoon van het internet af halen, de resterende 20% zul je zelf moeten doen. Voorzover de percentages :hmmz

@robert_corsa wrote:gaat heel lekker zo te lezen.

alsof het niets is.

Was het maar zo! Je bent voor 40% aan het sleutelen en voor 60% aan het puzzelen hoe je bepaalde dingen op moet lossen. Maar da's op zich wel een hele uitdaging. Gelukkig kun je voor 80% je info gewoon van het internet af halen, de resterende 20% zul je zelf moeten doen. Voorzover de percentages :hmmz

Ed ik verwacht natuurlijk wel dat ie de volgende keer rijd als ik weer langs kom he :thumb

Project ziet er goed uit ik heb er vertrouwen in :wors

Als je hulp nodig hebt weet je me te vinden

Ed ik verwacht natuurlijk wel dat ie de volgende keer rijd als ik weer langs kom he :thumb

Project ziet er goed uit ik heb er vertrouwen in :wors

Als je hulp nodig hebt weet je me te vinden

@johannesd wrote:Ed ik verwacht natuurlijk wel dat ie de volgende keer rijd als ik weer langs kom he :thumb

Hangt ervan af wanneer je weer komt :angel . Waar haal ik een gewoon recht stuk uitlaatpijp weg met een dia van 50mm?

@johannesd wrote:Ed ik verwacht natuurlijk wel dat ie de volgende keer rijd als ik weer langs kom he :thumb

Hangt ervan af wanneer je weer komt :angel . Waar haal ik een gewoon recht stuk uitlaatpijp weg met een dia van 50mm?

Kan je die niet via Autoplaat krijgen?Vraag anders eens bij Jagersma automaterialen in Drachten.Haal ik sinds kort mn spul ook vandaan,hebben me tot nog toe niet met lege handen naar huis laten gaan.

Kan je die niet via Autoplaat krijgen?Vraag anders eens bij Jagersma automaterialen in Drachten.Haal ik sinds kort mn spul ook vandaan,hebben me tot nog toe niet met lege handen naar huis laten gaan.

Remco,

Bedankt voor de tip, ga ik ff achteraan. Als het goed is komt morgen ook mijn MIG/MAG lastoestel (altijd goeie investering bij een Corsa :swear). Kan ik weer verder...

Ed

Remco,

Bedankt voor de tip, ga ik ff achteraan. Als het goed is komt morgen ook mijn MIG/MAG lastoestel (altijd goeie investering bij een Corsa :swear). Kan ik weer verder...

Ed

Chassisbalkjes voor zijn net brosrepen. Heeft de vorige jandoedel daar leuk een paar plaatjes overheen gescheten...Tja en de roest er leuk onder laten zitten....Komt het vanzelf weer terug...En daarnaast moet ik nog een uitlaatje pas gaan maken, dus heb ik wel wat laswerk liggen.

Verkoop van de oude blokdelen loopt zo lekker (tot mijn verbazing..) dat het de aanschaf van het lastoestel dekt...Altijd leuk!

Chassisbalkjes voor zijn net brosrepen. Heeft de vorige jandoedel daar leuk een paar plaatjes overheen gescheten...Tja en de roest er leuk onder laten zitten....Komt het vanzelf weer terug...En daarnaast moet ik nog een uitlaatje pas gaan maken, dus heb ik wel wat laswerk liggen.

Verkoop van de oude blokdelen loopt zo lekker (tot mijn verbazing..) dat het de aanschaf van het lastoestel dekt...Altijd leuk!

Laatste loodjes wegen in dit geval ook zwaar. EGR klep inmiddels binnen maar wel de verkeerde. Ook nog op zoek naar een 5 volts lambda-sonde, Jopie Slopies al ff langsgeweest maar dat spul is blijkbaar als eerste vertrokken......

Daarnaast heb ik wat uitlaatpijp in de bestelling, maar kreeg bericht dat dat ook nog eens in back-order ligt.....

Goede nieuw is dat vandaag mijn MIG/MAG lastoestel binnenkwam. Gaan we ons eerst eens verdiepen in de edele laskunst....

Laatste loodjes wegen in dit geval ook zwaar. EGR klep inmiddels binnen maar wel de verkeerde. Ook nog op zoek naar een 5 volts lambda-sonde, Jopie Slopies al ff langsgeweest maar dat spul is blijkbaar als eerste vertrokken......

Daarnaast heb ik wat uitlaatpijp in de bestelling, maar kreeg bericht dat dat ook nog eens in back-order ligt.....

Goede nieuw is dat vandaag mijn MIG/MAG lastoestel binnenkwam. Gaan we ons eerst eens verdiepen in de edele laskunst....

Bij ferwerda in Dokkum hebben ze die rechte pijpen gewoon op vooraad liggen.

Asd eventueel ook wel maar daar zijn ze niet zo klant vriendelijk. :D

Bij ferwerda in Dokkum hebben ze die rechte pijpen gewoon op vooraad liggen.

Asd eventueel ook wel maar daar zijn ze niet zo klant vriendelijk. :D

Terug
Naar boven