• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B met GT velgen

Mijn oude autootje op GT verbreed staal:

07062010143.jpg

Ja.. ik mis hem nog elke dag :(

[rquote=1863739&tid=142200&author=robkuh]Dat is een mooi setje zeg!! Jammer dat het zover uit de buurt is:([/rquote]

wat is ver? het is niet aan de andere kant van de wereld.:angel

maak er gewoon een dagje uit van.

Inderdaad,het is niet de andere kant van de wereld,maar toch een heel eind uit de buurt helaas.

Maar misschien ga ik hier in de buurt ook nog wel wat vinden. En anders eens op de sloop zoeken,en kijken of ik hier in de buurt ergens velgen kan laten verbreden.

[rquote=1863739&tid=142200&author=robkuh]Dat is een mooi setje zeg!! Jammer dat het zover uit de buurt is:([/rquote]

wat is ver? het is niet aan de andere kant van de wereld.:angel

maak er gewoon een dagje uit van.

Inderdaad,het is niet de andere kant van de wereld,maar toch een heel eind uit de buurt helaas.

Maar misschien ga ik hier in de buurt ook nog wel wat vinden. En anders eens op de sloop zoeken,en kijken of ik hier in de buurt ergens velgen kan laten verbreden.

GT velgjes beginnen bijna de status van de SR velg te verwerven...zijn veelgevraagd de laatste jaren.

M4100002-1.jpg

Voor de duidelijkheid, dit is een SR velg.

GT velgjes beginnen bijna de status van de SR velg te verwerven...zijn veelgevraagd de laatste jaren.

M4100002-1.jpg

Voor de duidelijkheid, dit is een SR velg.

Ja dat klopt.

Die zijn ook zeer gewild.

Zoals ook de standaart ATS classic van opel.

Daar is ook veel vraag naar.

Zo'n SR velg heb ik aan de muur hangen als klok. 2x

Ja dat klopt.

Die zijn ook zeer gewild.

Zoals ook de standaart ATS classic van opel.

Daar is ook veel vraag naar.

Zo'n SR velg heb ik aan de muur hangen als klok. 2x

[rquote=1865603&tid=142200&author=hanskadett]he die verbrede gt in 14 inch heb ik nog liggen wel zonder rubber en moeten nog gespoten worden:P[/rquote]

had je mijn PM nog gelezen over deze velgen op het corsa a forum hans ??

[rquote=1865213&tid=142200&author=lambo452]he bupke wat heb jij voor onderlop inder die bumper zitten ????

(sorry voor t off-topic)[/rquote]

Hee ik heb een astra onderlip aanzitten.

Veel werk maarja het heeft nog niemand. :angel

[rquote=1865603&tid=142200&author=hanskadett]he die verbrede gt in 14 inch heb ik nog liggen wel zonder rubber en moeten nog gespoten worden:P[/rquote]

had je mijn PM nog gelezen over deze velgen op het corsa a forum hans ??

Terug
Naar boven