• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B opknappen

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

origineel gepost door corsalientje

Dat zijn echt de betere prijzen :o

en in rotterdam/charlois ook nog ;)

Is hier maar 5 km vandaan! Kan je me het adres door PM-en dan kom ik morgenmiddag na 15u ff buurten ;)

Is hier maar 5 km vandaan! Kan je me het adres door PM-en dan kom ik morgenmiddag na 15u ff buurten ;)

ik heb geen adres van de spuiter weet wel waar ik moet wezen het is einde van de weg bij me werk

me collega kwam ermee, ik heb me eigen spuiter maar die is wat duurder

ik heb geen adres van de spuiter weet wel waar ik moet wezen het is einde van de weg bij me werk

me collega kwam ermee, ik heb me eigen spuiter maar die is wat duurder

denk dat je bij een bedrijfje moet zijn waar ze auto's maken voor de handel. als je zelf uitstraalt dat je kritisch bent kunnen die ook gewoon goede kwaliteit leveren. en voor partic;ieren ooknog een redelijke prijs.

bumpertje herstellen en kap spuiten??

mijn prijs zou 250 euries zijn.....

denk dat je echt niet mmer als 300 uit zou moeten/hoeven geven

succes

Valt me een beetje tegen de kosten van het spuiten. Ik zit er aan te denken om wat dingen (bumpers, spoiler, spiegels en booskijkers) te laten spuiten in de kleur van mijn Corsa, maar dat gaat dus duurder worden dan ik dacht.

denk dat je bij een bedrijfje moet zijn waar ze auto's maken voor de handel. als je zelf uitstraalt dat je kritisch bent kunnen die ook gewoon goede kwaliteit leveren. en voor partic;ieren ooknog een redelijke prijs.

bumpertje herstellen en kap spuiten??

mijn prijs zou 250 euries zijn.....

denk dat je echt niet mmer als 300 uit zou moeten/hoeven geven

succes

Valt me een beetje tegen de kosten van het spuiten. Ik zit er aan te denken om wat dingen (bumpers, spoiler, spiegels en booskijkers) te laten spuiten in de kleur van mijn Corsa, maar dat gaat dus duurder worden dan ik dacht.

Als alleen een motorkap al zo veel kost... Ikzelf heb nog geen prijsindicatie opgevraagd omdat ik nog niet alles binnen heb.

het spuiten is zoiezo duur bij veel bedrijven, moet altijd eerst geschuurd en zonodig geplamuurd worden. en word ook dan in de varicolour gespoten dat is voornamenmijk duur spul. en in laksoort zit ook verschil.

metalic is zoiezo duurder dan glanslak..

greetz corsageak

Als alleen een motorkap al zo veel kost... Ikzelf heb nog geen prijsindicatie opgevraagd omdat ik nog niet alles binnen heb.

het spuiten is zoiezo duur bij veel bedrijven, moet altijd eerst geschuurd en zonodig geplamuurd worden. en word ook dan in de varicolour gespoten dat is voornamenmijk duur spul. en in laksoort zit ook verschil.

metalic is zoiezo duurder dan glanslak..

greetz corsageak

Nette originele Corsa GSi / Sport velgen heb ik voor je als je die zoekt !

En ik zou gewoon een andere regelen , niet laten spuiten , weet genoeg zilvere Corsa's te staan , ook met spoiler in het zilver , motorkappie ben je op de sloop voor een hele nette tussen de 75,- a 100,- kwijt , voorbumper ongeveer hetzelfde , ben je plus minus rond de 200,- lichter , hou je zelfs nog geld over :) !

Terug
Naar boven